בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

עונג שבת ויו"ט חלוקה אין ירושלים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/4/2005 01:23 לינק ישיר 
עונג שבת ויו"ט חלוקה אין ירושלים

טויזענטער טאנען פלייש און וויין מיץ וכו

ווערן אויסגעטיילט און ירושלים עיר הקודש

פאר אלע משפחות פון די עדה החרדית, סאטמאר, תולדות אברהם יצחק, תולדות אהרן, וויטעפסק, דושינסקי, ברעסלאוו,
אנשי ירושלים, לעלוב, חסידי ירושלים, מתמידים, תפארת ירושלים

פון ירושלים און בית שמש אלעד און ביתר

רחוב אבינועם ילין די גאנצע גאס פול מיט עסענווארג
לכבוד יום טוב

אלץ דורך דעם איש החסד
רבי אפרים שטערן שליט"א



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2005 03:36 לינק ישיר 

ווער שטייט אינטער די גאנצע חלוקה? ווער ספאנסערט עס?


אפרים שטערן, טיילט דאך נישט זיין געלט ער האט דאך נישט אזוי סאך







דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2005 02:47 לינק ישיר 

אבער א"ל איז אין וויליאמסבורג אין נישט אין ארץ שיראל.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/4/2005 01:57 לינק ישיר 

די ארץ ישראל אידן וואס קומען ארויס נאך געלט קיין אויסלאנד איז מען משפיל?
דא אין אמעריקע וואו יעדער שנארער האלט זיך העכער פון סיי וועלכן פארמעגליכער איד אין אויסלאנד, איז עס א בושה צו גיין נעמען בפרהסיא אויב ער דארף. (די זעלבע שנארערס שעמען זיך נישט צו אפטאן גניבה שטיק אויף פארשידענע אופנים).
אין א"י איז עס בכלל נישט קיין בושה ווייל דאס איז דער פאקט פונעם לעבן. וואס איז דען שולדיג דער נצרך אז זיין מזל שפילט אים נישט אזוי ווי דעם גביר? אויב טיילט מען דארפן די נצרכים גיין נעמען.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2005 20:55 לינק ישיר 

לויט ווי איך הער איז דאס אמת, מען איז מורא'דיג משפיל די נצרכים, מען קען נישט שיקן קיין שליח אויף צופיקן די זאכן, מען דארף אליין אראפ קומען, מען מאכט א גאנצן טראסק, מען נעמט פיקטשערס כדי להגדיל הטראסק, און ליידער האלטן זיך אסאך משפחות הנצרכים פון צו קומען נעמען זייערע פעקלעך,



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2005 20:25 לינק ישיר 

נישט אברהם לןיפער

עס איז א עקל
מען פרעגט טויזענט קשיות אז דער אפעטיט פארגגיט
צו נעמען

א יוד פון א אנדערע געגענט איז געקומען פאראיאר נעמען
האט מען אים געזאגט סאיז נאר פאר ווילמסבורג
מען מאכט דיך פילן א פאול



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2005 19:50 לינק ישיר 

א שטארקע נקודה.

ברוך ה' אז די אמעריקאנער ארגאניזציעס מאכן עס יא בדרך כבוד, אזוי אז דער מקבל ווייסט בדרך כלל נישט וועל דער שולח איז.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2005 14:06 לינק ישיר 

עס איז טאקע דא אפאר ארגאניזאציעס און ירושלים

וואס מאכן אלע בילדער פון די פעקלאך פארן טיילן די פעקלאך

און נאכדעם טראגן זיי דאס ארויף עד למעלעה בבית



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2005 09:01 לינק ישיר 

כדאי להביא לכאן את דברי "הנשיא" שכתב בפורום "בחדרי חרדים".

-----------------------------------------------

על הרשעים נאמר ארורים הם שאין טובתם שלימה, ומה אפשר לומר על צדיקים שאין טובתם שלימה?

כוונתי לאותם גבאי צדקה שבחרו לחלק את מצרכי החג לנצרכים אנשי ירושלים (ייתכן שזה קיים בעוד מקומות, אך אני מעיד ממראה עיני בירושלים), דווקא בתרועה גדולה ובקול רעש גדול, בסגירת רחובות לכלי רכב, בליווי צוותי צילום כשכל אחד מצולם ומוסרט במצלמות מכל זוית אפשרית ואף מהגג.

האין זה ביזוי תלמידי חכמים והשפלתם? האין זה ניצול מחפיר של מצוקת אנשים מהעילית של המגזר החרדי, הרי מדובר באנשים יראים ושלמים שעקב מצוקתם הכלכלית הדחוק ומחוסר ברירה הם משתפים פעולה ומתבזים בעמידה בתור של שעות על גבי שעות, בשמש הקופחת ברחובה של עיר קבל עם ועדה.

מחזה מביש הוא לראות ראשי ישיבה וראשי כוללים מגידי שיעורים ומלמדי תינוקת של בית רבן עומדים ומתבזים בדחיפות וצעקות ובסחיבת שקי תפוחי אדמה ושאר ירקות לאורך רחוב שלם עד לכביש הראשי הפתוח לכלי רכב.

היש לך חילול כבוד התורה גדול מזה?.

מדוע אין אפשרות לעשות את כל זה בדרך כבוד, שכל נצרך יקבל לביתו את מצרכי החג, בלי כל הביזיון וההשפלה שכופים עליהם לעבור אך ורק כדי לקבל מצרכי מזון לחג?

היכן הם אותם גבאי הצדקה היודעים לתת צדקה בדרך כבוד שמכבד את הנותן ולא מבזה את הלוקח, איפה הם אותם גבאי צדקה שעושים מלאכתם בסתר ואינם מבזים את המקבל אלא ההפך מכבדים אותו, היכן הם אותם גבאי צדקה שבטוב לבם בונים משפחות הרוסות ולא חלילה נבנים על גבם ומחרפתם.

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1336876



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > עונג שבת ויו"ט חלוקה אין ירושלים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext