בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

החייאה מוצלחת ברח' סוקולוב בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/4/2005 16:57 לינק ישיר 
החייאה מוצלחת ברח' סוקולוב בב"ב

ביום ג' בשעות הצהריים התקבלה קריאה על אדם מחוסר הכרה ברח' סוקולוב בב"ב.

תוך שניות ספורות מרגע קבלת הקריאה כבר היה במקום אפרים דודיאן איש יחי' האופנועים של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן, כשאליו מצטרפים המתנדבים ברוך רובין, ישראל גרוניך ושגיב אליסף, שהתחילו מיד בפעולות החייאה נמרצות.

נהגת האמבולנס הרגיל פז אורולוב הצטרפה למאמצי ההחייאה, כשבהמשך חוברים גם צוות נט"ן ר"ג עם הלל הניג הפאראמדיק ורמי שפירא הנהג.

במהלך ההחייאה ניתנו לחולה 6 שוקים חשמליים בגין הפרעת קצב VF.

לאחר כ-50 דקות של החייאה, חזר ב"ה ליבו של החולה לפעום עצמונית והוא פונה במצב לא יציב.

בדרך לביה"ח הצליח הצוות לייצב את מצבו והוא הובא לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.

- - -

הציבור מתבקש להתפלל לרפואתו השלמה והמהירה של מאיר בן ראצ'ה, לרפואה שלמה במהרה בתוך שאר חולי ישראל.



תוקן על ידי - הצלה_דן - 14/04/2005 17:01:07



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/4/2005 03:26 לינק ישיר 

וייספיש אתה צודק .
אני יגיד לך את האמת אני שמעתי עד אלעד איך שאושי עלה בגל החירום (הקשר) של הצלה ואמר כך.
תודה למוקד דן.לצוות נט"ן רמי והלל.למתנדבים אפי,וייספיש,רובין,גרוניך.והשאר אני לא זוכר
על החייאה מוצלחת בסוקלוב .......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/4/2005 01:38 לינק ישיר 

מענין מדוע כוננים של מד,א שמשתתפים בארועים לא מוזכרים אולי בגלל שהם לא חברי הצלה איפה הפירגון



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > החייאה מוצלחת ברח' סוקולוב בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext