| נשלח ב-17/4/2005 08:27 |
|
| |
אהבתי את התמונה של (מ.י.ג. - דוד לף - צאקאלאקה - עדכן 123 וכו') כשהאמבולנס על ה"שגריר" מפוצץ כולו ושלט מתנוסס על גבו "סעו לאט" ........
ובלי תירוצים - שהוא נסע לאט, על תעבדו עלי.
חמודי זק"א 15 אם היית נוסע נורמלי זה לא היה קורה !!!
תוקן על ידי - shmulik10 - 17/04/2005 8:29:17
|
|
|
|
| נשלח ב-17/4/2005 03:28 |
|
| |
לא נתתי לך רשות לפרסם את שמי.......
|
|
|
|
| נשלח ב-17/4/2005 01:21 |
|
| |
ידידי,
קצת מוזר לי בסיבות של המחיקה והחסימה, אבל לא זה הנושא,
התמונות הם של דוד לף, המשתמש בניק, עדכן123 בפורום "הצלה ישראל" אז אנא ממך, , ,
|
|
|
|
| נשלח ב-17/4/2005 01:14 |
|
| |
בעל התמונות זה אני.
היות שמחקו לי בעבר על זה שבקשתי אופנוע מדוקי סה"כ בשביל תושבי אלעד וכמובן גם חסמו אותי, בשביל זה ביקשתי מהר' מ.י.ג. ני"ו שיכניס לי את התמונות ברוטר בהצלה י"ם.
אני מברך את כל עם ישראל בחג כשר ושמח...
|
|
|
|
| נשלח ב-17/4/2005 00:48 |
|
| |
א, בא נסכם שטעית, ואני כן בזק"א.
ב, מעניין מי המורה שלהם, זה נראה יותר מקצוע ממשהו אחר.
ג, עצם מחיקת ההודעה מראה על אמיתותו.
ד, לא באתי להתווכח, בעל התמונות ביקש ממני להעיר את תשומת לבכם לזאת, אז למה כל דבר תככים, תגידו, נכון טעינו להבא נציין מי צילם, וזהו.
שבוע טוב.
|
|
|
|
| נשלח ב-15/4/2005 18:31 |
|
| |
א. מתנדביקר בזק"א? ממש לא!!!!
[לא קיבלו אותך!]
ב. בקשר לתמונות יש להם מורה טוב שממנו הם למדו את זה.
ושזה אחלה פורום אתה לא צריך להגיד ... עצם זה שההודעה שלך נשארה... בהצלה ירושלים ברוטר זה היה נמחק מיד!
"בחיים הכל עובר..."
|
|
|
|
| נשלח ב-15/4/2005 10:23 |
|
| |
שני דברים:
א, מתנדב הצלה מהירה היחיד שנמצא בבית שמש היה בזמן האירוע באשדוד (במקרה זה אני), כך שמי שטיפלו היו מתנדבי "הצלה ישראל" (קשה להודות אני יודע).
ב, אין לי מושג למה בפורום הזה [שלדעתי הוא פורום שעושה עבודה נהדרת, אבל] תמיד לוקחים תמונות מפורומים ומאתרים אחרים ולא מציינים מאיפא זה הגיע.
הנה למשל התמונות כאן הם מפורום "הצלה ישראל" ברוטר
http://rotter.net/forum/mada/5971.shtml
תוקן על ידי - מתנדביקר - 15/04/2005 10:24:44
|
|
|
|
| נשלח ב-15/4/2005 03:30 |
|
| |
מצורף קובץ,,,,,,,,,,,

|
|
|
|
|