בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הצלה מהירה מטפלים בזק"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/4/2005 03:08 לינק ישיר 
הצלה מהירה מטפלים בזק"א


אמבולנס זק"א שעלה בכביש נס הרים באחד העיקולים הבחין במספר רוכבי אופניים בכביש וכדי למנוע פגיעה בהם הוא סטה ימינה ואז התהפך
מהמקום פונו ארבעה נפגעים מתוכם אחד מרוכבי האופניים שנפגע קלות מהפגיעה








דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/4/2005 08:27 לינק ישיר 

אהבתי את התמונה של (מ.י.ג. - דוד לף - צאקאלאקה - עדכן 123 וכו') כשהאמבולנס על ה"שגריר" מפוצץ כולו ושלט מתנוסס על גבו "סעו לאט" ........

ובלי תירוצים - שהוא נסע לאט, על תעבדו עלי.
חמודי זק"א 15 אם היית נוסע נורמלי זה לא היה קורה !!!


תוקן על ידי - shmulik10 - 17/04/2005 8:29:17



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/4/2005 03:28 לינק ישיר 

לא נתתי לך רשות לפרסם את שמי.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/4/2005 01:21 לינק ישיר 

ידידי,
קצת מוזר לי בסיבות של המחיקה והחסימה, אבל לא זה הנושא,
התמונות הם של דוד לף, המשתמש בניק, עדכן123 בפורום "הצלה ישראל" אז אנא ממך, , ,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/4/2005 01:14 לינק ישיר 

בעל התמונות זה אני.
היות שמחקו לי בעבר על זה שבקשתי אופנוע מדוקי סה"כ בשביל תושבי אלעד וכמובן גם חסמו אותי, בשביל זה ביקשתי מהר' מ.י.ג. ני"ו שיכניס לי את התמונות ברוטר בהצלה י"ם.
אני מברך את כל עם ישראל בחג כשר ושמח...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/4/2005 00:48 לינק ישיר 

א, בא נסכם שטעית, ואני כן בזק"א.
ב, מעניין מי המורה שלהם, זה נראה יותר מקצוע ממשהו אחר.
ג, עצם מחיקת ההודעה מראה על אמיתותו.
ד, לא באתי להתווכח, בעל התמונות ביקש ממני להעיר את תשומת לבכם לזאת, אז למה כל דבר תככים, תגידו, נכון טעינו להבא נציין מי צילם, וזהו.
שבוע טוב.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2005 18:31 לינק ישיר 

א. מתנדביקר בזק"א? ממש לא!!!!
[לא קיבלו אותך!]
ב. בקשר לתמונות יש להם מורה טוב שממנו הם למדו את זה.

ושזה אחלה פורום אתה לא צריך להגיד ... עצם זה שההודעה שלך נשארה... בהצלה ירושלים ברוטר זה היה נמחק מיד!

"בחיים הכל עובר..."



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2005 10:23 לינק ישיר 

שני דברים:
א, מתנדב הצלה מהירה היחיד שנמצא בבית שמש היה בזמן האירוע באשדוד (במקרה זה אני), כך שמי שטיפלו היו מתנדבי "הצלה ישראל" (קשה להודות אני יודע).
ב, אין לי מושג למה בפורום הזה [שלדעתי הוא פורום שעושה עבודה נהדרת, אבל] תמיד לוקחים תמונות מפורומים ומאתרים אחרים ולא מציינים מאיפא זה הגיע.
הנה למשל התמונות כאן הם מפורום "הצלה ישראל" ברוטר
http://rotter.net/forum/mada/5971.shtml

תוקן על ידי - מתנדביקר - 15/04/2005 10:24:44



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2005 03:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

,,,,,,,,,,,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2005 03:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2005 03:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2005 03:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2005 03:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2005 03:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הצלה מהירה מטפלים בזק"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext