...........
.........
.......
לידיעתך הנתונים של התאונה שמסרת אינם נכונים מברור של לשכת התנועה מדובר ברכב הוולוו שנסע על רחוב ז'בוטינסקי מכוון דב גרונר לכוון סוקולוב וכשהגיע לפני הצומת שם לב כי הרמזור אדום וכשבלם את רכבו החליק למרכז הצומת וכנס באי תנועה.
ארלה תמתין כמה דקות לתמונות שלך מהתאונה בבר אילן
ארל'ה. בטוח שאתה צודק. תודה על העידכון! פשוט זה מה ששמעתי במקום בעת האירוע, SORRY...