בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

ווי אזוי מאכט מען "בארשט" לכבוד פסח

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/4/2005 14:34 לינק ישיר 
ווי אזוי מאכט מען "בארשט" לכבוד פסח

מיין באבע פלעגט אייביג מאכן
טיך דארף א פוקטליכע רעסעפי



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2005 03:35 לינק ישיר 

גוט מארגן, האסטעך דערמאנט?

מ' דארף שטעלן די בארשט אפאר חדשים פריער (עפעס אזוי)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/4/2005 03:59 לינק ישיר 

פרעגסט א האלבע שאלה.

זיסע בארסט אדער זויערע בארשט, די זענען צוויי אנדערע בריות.

די ריכטיגע מיט די פאלשע.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ווי אזוי מאכט מען "בארשט" לכבוד פסח
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext