בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

שרעקליכער פאגרום און סאטמאר ביהמ"ד י"ם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/5/2005 08:02 לינק ישיר 

עקשטיין

יא יא, שעם דיך, זלמונים נעמען געלט פון די מדינה


תוקן על ידי - חייםבנציון - 04/05/2005 8:03:36



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/5/2005 23:33 לינק ישיר 

זקא די ארגאניזעשאן האט זיך דערמאנט און ארויס קעגען די סאטמארע פאגראם און ירושלים
סאטמאר האט שוין מאיר פרוש מיט פארדארבענע זקא חברה אויף זייער זייט
משי זהב איז דאך א בוזעם פאר י וו ?!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2005 10:13 לינק ישיר 

ZAKA Questions Police Behavior in Satmar Yeshiva Clash
16:20 May 04, '05 / 25 Nisan 5765

(IsraelNN.com) The ZAKA search-and-rescue first-response organization sent a letter to Jerusalem police chief Ilan Franco demanding an explanation as to why, according to ZAKA, paramedics and ambulances of the organization were kept away from the scene of a violent confrontation between civilians and police in a Satmar yeshiva in the capital last month.

According to reports of ZAKA volunteers on the Haredi website ladaat.net, the police prevented the first-response teams from approaching the yeshiva, claiming there were no injured people there. However, the ZAKA volunteers reported hearing calls for medical assistance, and later, wounded Chassidim were brought out on makeshift gurneys to the ZAKA ambulance parked at a distance.

On April 27th, following road-blocking protests against construction of Highway 6, which opponents claim is causing a desecration of ancient graves, police assigned to arrest some Satmar Chassidim who threw blocks and metal objects burst through a Satmar yeshiva in order to extricate a policeman who was trapped in the building. Eyewitnesses and film from the yeshiva showed police overturning tables in the synagogue and kicking and beating several people even after the policeman had been extracted.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2005 22:11 לינק ישיר 

שווער צו גלייבען אז די מדינה וועט עפעס באצאלן און גיין עס בעטן אין א בית משפט.

אבער אפילו יא זייט ווען מעג מען נישט נעמען אנטשעדיגונגט פון א שגץ וואס האט שאדן געמאכט? מען דארף איהם מוחל זיין.
הגזמת.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/5/2005 20:25 לינק ישיר 

דער ווארטזאגער פין די סאטמערע קהילה דערקלערט אז סאטמער וועט נישט בשום אופן נעמען קיין געלט פין מדינה


בדרך אגב איז זענען אלע הוצואת פין די פראטעסט געווארען געדעקט
דורך הגה"צ אב"ד סאטמער


צו גיין צודי מענטשען רעכט ארגעניזאציעס אויף אן אנקלאגע אויף די פאליציאנטען איז ליוט מיין פרייוואטע מיינונג א ריכטיגע זאך


בחסידות סאטמר שוקלים להגיש קובלנות פרטיות נגד השוטרים שהתפרעו
14:50, 6 מאי 2005 / כ"ז בניסן תשס"ה


חרדים ממשיכים להפיץ את תמונות "הפוגרום" מחילול הקברים, וכן תמונות מהמעצרים הברוטלים שנעשו לטענתם, בבית המדרש של סאטמאר בירושלים. גם ברשת האינטרנט הפיצו צילומי וידאו שתיעדו את שלבי הפריצה והמעצרים בתוך בית המדרש.
עיתון משפחה מדווח בהרחבה על העימות הקשה בין חסידי סאטמר לבין שוטרי משטרת ירושלים, כשאלו האחרונים פרצו לבית המדרש של סאטמר. בצילומי וידאו שתיעדו את המתרחש נראו השוטרים כשהם מכים את החסידים. ר' יצחק וייס חסיד סאטמר אמר לעתון כי הם אינם מתכוונים להגיש תביעה על ההרס, שלטענתו זרעו השוטרים בבית המדרש של סאטמר, כי "איננו לוקחים כסף ממדינת ישראל".

עם זאת, העתון מציין כי בסאטמר הוחלט להגיש קובלנות פרטיות נגד שוטרים החשודים באלימות נגד החסידים למחלקה לחקירות שוטרים שבמשרד המשפטים. לשם כך הם מתכוננים להיעזר ביו"ר ארגון זכויות האדם ביש"ע, אורית סטרוק, תושבת הישוב היהודי בחברון ובעמותת 'חננו' "המטפלת בעצורים.



פרסום ראשון:14:43, 06 מאי '05
עדכון האחרון:14:50, 06 מאי '05
http://www.a7.org/news.php3?id=111072






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/5/2005 03:02 לינק ישיר 

די שאלה צו די רעכטע מעטשען רעכט גרופעס, וואס העלפען פאר די מתנחלים, וועלן האבען א געפיל צו העלפען פאר היימישע סאטמארער חסידים וואס שטיצען נישט די מדינה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/5/2005 05:21 לינק ישיר 

איז דא ערגעץ צו קויפן די ווידיא מיט די גאנצע געשעניש בערך 15 מינוט?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2005 16:28 לינק ישיר 

מרשעים יצא רשע מיר ערווארטען נישט קיין שום יוסטיץ פין די רשעי עמינו אין עס אינטערסירט אונז נישט זייערע מסקנות אין דער גאנצער שפיל איז פין דעם חסידישעם שמעלקע האלפערד וואס זיין מיסער ראלע אין די פרשה וועט פארשריבען ווערן לחרפון ולדראון עולם -אלעס פארן נזיד עדשים דאס אז ער וויל זיך קלירען זיין נאמען איז ווערט פאר די יהדות הצרופה א נפיחה
עס ווערט געפלאנט אריינצוגעבען א אפיציעלע קלאגע צו די מעטנשען רעכט ארגעניזאציעס צו ריכטיג אויספארשען די אומדערהערטע פאגראם אין דאס איז דער ציל וואס זיי ווילען בכל אופן פארטושען דעם דעת הציבור



Knesset C'tee Discussing Last Month's Police Brutality at Satmar Yeshiva
10:52 May 17, '05 / 8 Iyar 5765


(IsraelNN.com) The Knesset Interior Committee is discussing today the violence employed by the Yassam (riot police) against worshippers in a Jerusalem study hall belonging to the Satmar hassidic sect a month and a half ago.

A video recorded on the scene shows the Yassam officers violently attacking a number of people.

Police claim the Hassidim planned on kidnapping an officer, and that was the reason for the extreme violence employed.



http://www.israelnn.com/news.php3?id=82083


http://vosizneias.blogspot.com/


תוקן על ידי - ekstein - 17/05/2005 16:40:48



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > שרעקליכער פאגרום און סאטמאר ביהמ"ד י"ם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 סך הכל 4 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.