בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד קשה מחלף זכרון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/5/2005 02:50 לינק ישיר 
ת.ד קשה מחלף זכרון

ביום חמישי בלילה, בשעה 10.30 לערך, בכביש מס' 2, קילומטרים בודדים אחרי מחלף זיכרון יעקב לכיוון דרום, עצר רכב מסוג סובארו בשולי הדרך. הנהג פינה את מקומו לטובת נהג חדש שביקש לנהוג.
הנהג החדש התרווח על מקומו, ובו במקום - על הכביש המהיר ביצע פניית פרסה לכיוון צפון, על-מנת לחבור לרכב נוסף של המשפחה שנשאר מאחור. אך כידוע שחומת בטון מפרידה בין הנתיבים, וכך מצא עצמו חוסם את הכביש המהיר עם הרכב.
רכב מסוג וולבו שהגיע מכיוון צפון לא הספיק לעצור ופגע בעוצמה רבה ברכב שחסם את דרכו, והעיף אותו למרחק רב. כתוצאה מכך הנהג - נהג חדש נפגע באורח קשה ומואשפז עדיין בביה"ח הלל-יפה בחדרה. ילד כבן 12 וחצי עדיין נמצא במצב אנוש. הציבור נקרא להתפלל לרפואתו השלימה, צוריאל בן זמירה הי"ו. כמו"כ אב המשפחה עבר ניתוח בלסתות, מצבו מוגדר קל. בת משפחה נוספת מאושפזת במצב בינוני. שלושתם נמצאים בביה"ח רמב"ם בחיפה.


הראשון שטיפל באירוע חבירנו ר' חיים פינקלשטיין ועוד מתנבים משרון.
חיים אח"ז נסע לבה"ח רמב"ם וקישר את המשפחה להנהלת הארגון הצלה גוש-דן ולהרב פירר ונשאר שמה עד שעות הבוקר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/5/2005 17:29 לינק ישיר 

לצערינו הילד נפטר מפצעיו
הלויתו תתקיים בשעה 1830 בבית העלמין באשדוד
מי יתן ושלא נדע מצער
בשורות טובות



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד קשה מחלף זכרון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext