בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמש בר"ג: ת.ד. שהסתיימה בהחייאה מוצלחת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/5/2005 17:53 לינק ישיר 
אמש בר"ג: ת.ד. שהסתיימה בהחייאה מוצלחת
מצורף קובץ


זה היה אתמול בשעות לפנה"צ.

המקרה שהתקבל דיווח על תאונת דרכים ברח' ז'בוטינסקי 4 בר"ג.

מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן יוחנן וייס הגיע במהירות למקום.

עם ההתקרבות למקום, הוא מזהה את הרכב העומד חציו על הכביש וחציו על המדרכה שנבלם בעץ.

תוך כדי הוצאת הציוד, צועק לו אדם שעמד ליד אותו רכב: "בא מהר, הוא לא נושם"...

מספר יוחנן:
"תוך כדי בדיקת דופק ונשימה, שמתי לב שהוא חגור וניסיתי לראות אם יש סימנים לפגיעת ראש, אולם לא מצאתי כאלו. מסתבר כי ככה"נ התאונה נגרמה כתוצאה מאירוע לבבי כלשהוא. כאן הצטרף אלי המתנדב זאב וולצ'ר מר"ג, הוצאנו אותו מהרכב והתחלנו מיד בהחייאה, כשבין לבין אני מדווח למוקד מד"א כי מדובר בהחייאה".

בעוד המתנדבים מבצעים החייאה, מצטרף אליהם לסיוע המתנדב יהודה וידבסקי מ"הצלה" ירקון, שנקלע למקום.

צוות אמבולנס רגיל שהגיע מתחנת ר"ג חובר למאמצי ההחייאה, ובמהלכם קיבל אותו אדם שוק חשמלי מהלייפ-פאק.

צוות אט"ן ת"א עם הפאראמדיקים אורי אופוצ'ינסקי, סטיבן בר-נר (אחראי כונני דן) ומשתלם פאראמדיקס, שהגיע למקום, קיבל את הדיווח ועבר להחייאה מתקדמת, תוך ביצוע אינטובציה ומתן תרופות ושוקים נוספים.

לאחר כחצי שעה, פונה מהמקום כבן 55 לאחר החייאה מוצלחת, לא יציב המודינמית, לביה"ח "איכילוב" בת"א.


- - -

התמונות באדיבות יהודה וידבסקי (HatzolahNY) פורום מד"א-הצלה ב'רוטר'.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2005 18:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2005 18:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2005 18:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2005 18:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2005 18:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2005 18:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ


הפאראמדיק אורי אופוצ'ינסקי בעת ביצוע האינטובציה




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2005 18:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2005 18:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ


המתנדב זאב וולצ'ר (עם האפוד) משמאל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2005 18:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2005 18:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ


הפאראמדיק סטיבן בר-נר (אחראי כונני דן) מימין




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2005 17:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יוחנן וייס (עם הגב למצלמה)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2005 17:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2005 17:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמש בר"ג: ת.ד. שהסתיימה בהחייאה מוצלחת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext