מר פאג'רו נגד מר דקל...
מצורף קובץ
בשעות הקטנות של יום חמישי בלילה, ברח' בן גוריון בפתח-תקוה, התנגש רכב שטח מסוג מיצובישי פאג'רו בעץ דקל והתהפך על צידו.
מתנדב "הצלה" ירקון יהודה וידבסקי שחלף במקום, איתר את 4 נוסעי הרכב כשהם מתהלכים ו"מצבם טוב", כלשונם.
יהודה מיהר לדווח על-כך למוקד מד"א ירקון שהזניק למקום אמבולנס רגיל.
מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן אליהו לוינשטיין ואשר שלומוביץ (שהיו בדרכם מאירוע נוסף בכביש מס' 5), מיהרו להגיע למקום.
נוסעי הרכב סירבו לקבל טיפול רפואי ולהתפנות לביה"ח.
מר פאג'רו ומר דקל, נשארו אף הם במקום (נכון לאותה שעה)...
- - -
תמונות באדיבות יהודה וידבסקי (HatzolahNY – פורום מד"א-הצלה ב'רוטר') הצלה ירקון 609

|
|