בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ב"ב : ת.ד. רכב פגע בילד באיזור "דובק"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/5/2005 13:41 לינק ישיר 
ב"ב : ת.ד. רכב פגע בילד באיזור "דובק"

לפני כמה דקות
בבקשה פרטים



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/5/2005 18:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2005 18:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2005 17:36 לינק ישיר 


אכן כן.

דווח על תאונת דרכים קשה בה מעורב ילד שנדרס, בצומת הרחובות: רבי עקיבא / אחיעזר בב"ב, סמוך למפעל "דובק".

למרות התנועה הסואנת של צהרי יום ברחובה הראשי של ב"ב, הצליחו אנשי יחי' האופנועים של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן דוד סנדרס ואברהם גוטסמן, להגיע למקום במהירות שיא.

יחד עם מתנדבים נוספים משה נויגרשל, ישראל הרשטיק ועוד שהגיעו למקום, הגישו טיפול ראשוני לילד כבן 10 שנפגע ברגלו.

מספר דוד:
"הילד היה בהכרה מלאה. הרגענו אותו. בבדיקה שבצענו עלה חשד לשבר ברגל. הוא קובע כראוי והועבר לטיפול הנט"ן שהגיע למקום".

צוות נט"ן ר"ג פינה את הילד במצב קל עד בינוני לביה"ח.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ב"ב : ת.ד. רכב פגע בילד באיזור "דובק"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext