ברכות ואיחולים חמים לחברי צוות צפון...
מצורף קובץ
את האמת, מן הראוי היה שזה יגיע מהנהלת הפורום, אך בשעה זו אני לא רוצה להעירם ולשתף אותם בחדשה המסעירה.
קבלו אותם את חברי צוות צפון אשר סוף סוף 'חונכו' כראוי, ואושררו לשמש כנהגי אמבולנסים במד"א.
כן, באופן רשמי, זה קרה...
רגע, מי הם?
זהו, אז הנה שמותיהם (לפי סדר קבלתם...):
הר"ר יעקב זינגר הי"ו
הר"ר אמיתי מושקט הי"ו
אז, ברכות לכולם ויה"ר שלא יצא מכשול מתחת ידם וכל אשר יעשו יצליחו!
   
ועכשיו הסקופ הנוסף:
כבר השבת יקבל הר"ר אמיתי מושקט הי"ו אתתורנותהשבת באזור צפון העיר.
עדשת המצלמה של צוות צפון, כבר קלטה אותו מכין מבעוד יום אתה האמבולנס כראוי וכיאה לנהג אחראי כמוהו.
יאללה, מה אני כותב כל כך הרבה...
הנה הוא אמיתי!

|
|