בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

ווי אזוי באקומט מען היינט נאך א ניק ?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/5/2005 15:33 לינק ישיר 
ווי אזוי באקומט מען היינט נאך א ניק ?

אין די ארבעט נעכטן איז געווען א שמועס אז ווער עס האט אמאל באקומען נאך א ניק איז היינט מרויח
ווייל ער קען זיין רעגיסרירט מיט ביידע ניקס אויף איינמאהל
איינאהל אין רעגולאר הייד פארק - מיט איין ניק
אין איינמאהל אויף מסורת הייד פארק מיטן אנדערן ניק
מיין שאלה
קען מען נאך באקומען
אויב יא ווי אזוי?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ווי אזוי באקומט מען היינט נאך א ניק ?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext