|
|
| נשלח ב-16/5/2005 00:18 |
|
| |
jewboy welcome אלס מנהל משנה
האט עטס באמערקט JOWBOY איז דא צורוק
הצלחה
|
|
|
|
| נשלח ב-17/5/2005 17:34 |
|
| |
איך השלום בית, חבובעלע?
|
|
|
|
|
| נשלח ב-17/5/2005 08:14 |
|
| |
ווייל עד שלא שקעה שמשו של זו, עלה שמשו של זו.
WELCOME JEWBOY
|
|
|
|
| נשלח ב-17/5/2005 00:34 |
|
| |
פארוואס באוויינט מען נישט מיט ביטערע טרערן דעם מנהלי משנה וואס האט פארלאזט זיין אמט?
אוי וויי געוואלד!! נפלה עטרת ראשינו...
|
|
|
|
| נשלח ב-17/5/2005 00:00 |
|
| |
האניג לבנה אן הייד פארק איז גארנישט ווערט...
|
|
|
|
| נשלח ב-16/5/2005 19:46 |
|
| |
כל הכבוד JEWBOY
פארצייל עפעס, שרייב עפעס אינטערסאנט.
האסט נאך א קעמערע? אדער ליגט עס שוין בי דיין ווייב?
|
|
|
|
| נשלח ב-16/5/2005 05:18 |
|
| |
Welcome back jewboy
|
|
|
|
| נשלח ב-16/5/2005 03:41 |
|
| |
וועלקאם בעק!
וויאזוי איז געווען די האניג לבנה?
(honeymoon בלע''ז)
תוקן על ידי - majyar718 - 16/05/2005 3:54:30
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|