שמתם לב? הצטרפו גם אתם לברכות...
חברים, גולשים וצופים נכבדים ויקרים!
אל תאמרו - 'למה לא אמרתם לנו'...
עמדו על רגליכם וקבלו את מנהל המשנה הנוסף:
- - - הצלה_רג - - -
(דהיינו: הצלה - ר"ג)
~ ~ ~
אנו מאמינים, שכפעיל נמרץ בשטח ובפורום, הוא יוסיף ויעשיר את הפורום לאין ערוך.
במסגרת פעילותו הוא גם ירכז את ה'פעילות החזותית' (תמונות...) כאן בפורום.
כך שלמי שהיו תמונות ולא יכול היה להעלותם מסיבות כלשהן, ניתן לפנות אליו בתיבה האישית והוא ישמח לסייע בידכם.
איחולינו הכנים להצלחה רבה בכל מעשי ידיו.
 
הנהלת הפורום
|
|