בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד בנתיב תחבורה ציבורית ברחוב זבוטנסקי

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/5/2005 02:21 לינק ישיר 

מאכלה תודה על התמונות.

למי שלא מכיר מדובר באדם חשוב מאוד ש...המשפט המוכר "ראש וראשון לכל דבר שבקדושה " ממש נדבק אצלו.


ועוד דבר קטן שלא צוין...מאכלה הוא חובש במד"א.


אוהבים אותך מכי.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/5/2005 02:23 לינק ישיר 

תודה גם לדן לוין הענק [מפקד צוות צפון] על התמונות.

הרכב שבתמונה זה הרכב מנהלים של מפקד צוות צפון.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/5/2005 10:20 לינק ישיר 

מי זה שהולך עם התיק?
זה נראה שגיב הצדיק שעוזר לכולם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2005 15:32 לינק ישיר 

ברצוני להעלות מעל במה חשובה זו.

את תודתי העמוקה לחברי מאז ימים ימימה - מכי גוטווין - פשוט תודה על ה כ ל !!!

ויודע יודע והמבין יבין- ומי שלא אולי פעם יבין ...

תוקן על ידי - shmulik10 - 18/05/2005 15:34:28



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/5/2005 17:22 לינק ישיר 


והפרטים על האירוע:

מדובר בהולכת רגל שנפגעה מאוטובוס (דן) ברח' ז'בוטינסקי בפתח-תקווה, בסמוך לאולמי "גן הלוטוס".

מתנדבי מד"א–'הצלה' גוש-דן יצחק ויינברגר, אליהו לוינשטיין ושגיב אליסף, הגיעו במהירות למקום והחלו להגיש טיפול רפואי-מקצועי לאותה גברת שסבלה מחבלת ראש.

נט"ן מד"א שהגיעה למקום פינתה את הנ"ל באורח בינוני לביה"ח "בילינסון" בפ"ת.

- - -

רגע, שכחתי לציין...

למקום גם הגיע להושיט עזרה מיכאל גוטויין, שבנוסף לכל הינו גם חובש מוסמך (זה במסגרת "והצנע לכת"...), ומגלגלין זכות ע"י זכאי...

מה, כבר כתבו את זה?

- - -

מעכאלע!

תודה על הפיקצ'עס (תמונות בלע"ז)... באירוע זה ובאלוף שדה ועוד...





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2005 19:19 לינק ישיר 

לא ידעתי שדן לוין הוא מפקד צוות צפון?!
מה זה משהו חדש???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/5/2005 09:46 לינק ישיר 

מה היה שמה אר"ן?
אתם לא חושבים שזה קצת מוגזם כל החברה שם?
יש 2 כוננים מספיק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/5/2005 12:34 לינק ישיר 

ליפאהעגלון, 4 בת.ד. קשה זה לא הרבה בכלל!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/5/2005 13:44 לינק ישיר 

מה לעשות עגלון שאתה בתור העגלון לא מגיע כ"כ מהר כמו הכוננים האלו....

תפרגן.........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד בנתיב תחבורה ציבורית ברחוב זבוטנסקי
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.