Does anyone know how to create images into fonts, hebrew chracters, windows xp. all your help would be appreciated. Thank you in advance תוקן על ידי - hotwire - 18/05/2005 3:32:32 תוקן על ידי - hotwire - 18/05/2005 3:36:41
וואס מיינסטו צו זאגן "אויף AOL" ? אויף היידפארק קענסטו שרייבן מיט די VIRTUAL KEYBOARD .
does anyone know how to write hebrew on aol i have hebrew in davka and in degesh
fontcreator download at www.download.com 30 day free trial