בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הכנות לקראת "מבצע מירון" תשס"ה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/5/2005 20:06 לינק ישיר 
הכנות לקראת "מבצע מירון" תשס"ה

ההכנות הלוגיסטיות לקראת מבצע האבטחה הרפואי הגדול של אירועי "ל"ג בעומר" במירון מגיעות בסוף השבוע הנוכחי לשיאם.

על פי הצפוי, לקראת סוף השבוע הבא, ל"ג בעומר, יפקדו את אתר קבר הרשב"י במירון, רבבות מתפללים וחוגגים מכל רחבי הארץ.

כמידי שנה נערכים במד"א וב"הצלה" לאבטחה הרפואית של אלפי הבאים.

מאות מתנדבים מכל רחבי הארץ יגיעו לקראת סוף השבוע הבא למקום ויפעלו בתיאום עם מנהל מד"א המקומי מר אלי פרץ ובתיאום עם "משטרת ישראל" מרחב הגליל והמרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים.

המתנדבים יאבטחו את המתפללים בפריסה רחבה בכל האזור.

את מבצע האבטחה השנתי הגדול שמתקיים בחסות "קופת חולים מאוחדת", ינהל מטעם "הצלה" ,אחראי "הצלה גליל" הרב נחמן קליין.

המבצע הגדול יפעל במבנה שהוקם בשנה שעברה ע"י "הצלה",בתוך ציון הרשב"י.

זאת כגיבוי לתחנת מד"א המקומית באזור.

החל מיום רביעי הבא בשעות הצהרים, יאיישו את החפ"ק עשרות מתנדבים מכל הארץ שיתנו מענה רפואי בכל האזור ובכל שעות היממה.

במסגרת ההיערכות לקראת המבצע הגדול, הותקן בחפ"ק ציוד קשר מתקדם וציוד אלקטרוני, למקום הובא ציוד רפואי נרחב הכולל תיקי החייאה, תיקי חובשים ובלוני חמצן, אלונקות ואמצעי חבישה.

כמו כן אופנועי חירום של "הצלה" מכל הארץ, יהיו פרוסים בכל ההר והעלייה לציון הרשב"י.


אחראי "הצלה גליל", הרב נחמן קליין מסר כי האירוע מתנהל בפיקודו של מנהל מד"א ירדן, מר אלי פרץ, וסגנו מר חנן סופר.

חובשי מד"א והצלה מכל רחבי הארץ יתנו מענה רפואי בשטח ואמבולנסים של מד"א יפנו את הנפגעים לבתי החולים.


יצוין כי השבוע נערכו התדרוכים האחרונים של כל הגורמים השותפים במבצע "ל"ג בעומר" במירון, "משטרת ישראל" מרחב הגליל , "מגן דוד אדום", אירגוני "הצלה" והמרכז הארצי לפיתוח מקומות קדושים.

כמו כן סוכמו ההכנות האחרונות במסגרת החסות שמעניקה "קופת חולים מאוחדת" למבצע הגדול במירון






דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/5/2005 23:37 לינק ישיר 


אפשר להזכיר את האיש שעומד אחרי המבצע
והוא גלעד חנון אחראי הצלה טבריה
כי נחמן קליין בחו"ל וכדאי לפרגן לגלעד גם הוא תותח................






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/5/2005 01:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/5/2005 02:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/5/2005 02:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/5/2005 02:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/5/2005 02:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/5/2005 02:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הכנות לקראת "מבצע מירון" תשס"ה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext