|
|
| נשלח ב-19/5/2005 18:54 |
|
| |
אסיפת הרבנים היינט נאכמיטאג
איך האב געהערט פון קראנטע מקורות אז היינט נאכמיטאג קומט פאר א אסיפת הרבנים און בארא פארק, ווי אלע גדולי ישראל גייען זיך צוזאם קומען און ארויס קומען מיט א מחאה אקעגען די אזוי גערופענע בעלי הכשרים, וואס בריש גליא האבען גרעדט אקעגן הגה"צ מקארלסבורג והגה"צ מהאליין שליט"א.
|
|
|
|
| נשלח ב-19/5/2005 23:48 |
|
| |
שופר שופר:
בכל לשון של בקשה (שוין געבעטן בעפאר), למען כבוד השם יתברך, ענדיג דיין תגובה מיט
"שויתי המשוגעת לנגדי תמיד" און לאז ארויס דעם רבוש"ע פון דיינע עקסטרעימע שטיק. מילא אז די ביסט א משוגענער, נישט געפערלעך. מען מעג זיין א משוגענער. פראבלעם איז אייז דו רעדסט זיך איין אז דו דינסט גאר דעהם הייליגען באשעפאר
|
|
|
|
| נשלח ב-19/5/2005 23:44 |
|
| |
אין "דער איד" איז געדריקט דער גילוי דעת פון סערדאהעל'ער רב שליט"א
אז ער בעט איבער די רבנים וואס ער האט באליידיקט "באופן אישית".
דבריו הם קלורין לעינים און זענען חי וקים - און דער חשובער רב שליט"א ציט נישט צוריק פון קיין איין דיבור פון זיין דרשת התעוררות פאר אלפי ישראל - אזאידישע קינדער זאלן מוחה זיין בכל תוקף ועוז קעגן די מחללי שבת'ניקעס וואס זענען לכל היותר נישט מער ווי "מילך קעסטליך" )אויב דער באטרעפענדער איז געווען אמאל א בן תורה(, און טאמער איז ער געווען סתם א ליידיגער יונג פריער אויך, דאן איז ער א נישט מער ווי "א צוויי פוסיגער בהמה"!!! )כלשונו הברור(, - א מחלל שבת פשוטו כמשמעו ה"י.
אזוי באופן אישי איז אפשר נישט דער דרך הנכון והראוי פאר א רב בישראל.
אין אוף דעם האט ער זיך אנטשולדיקט.
זייטס אלע געזונט
שויתי ה' לנגדי תמיד
|
|
|
|
| נשלח ב-19/5/2005 23:00 |
|
| |
אין וועלכע צייטונג איז דאס געווען דער "גילוי דעת"
?NEW AMSTERDAM DISPATCH
|
|
|
|
| נשלח ב-19/5/2005 22:55 |
|
| |
פון פארלעסליכע מקורות האב איך מיך דערוויסט, אז היינט אינדערפרי איז אנגעקומען אויפן פעקס פון גדולי הרבנים שליט"א די פאלגענדע מודעה (איך ווייס נישט וויאזוי מ'סקענט עס אריין, דערפאר בין איך מיך מטריח עס איבערצושרייבן):
בס"ד. יום ה' פרשת בהר (ג' אייר) תשס"ה לפ"ק.
מודעה בענין אסיפת הרבנים
היות שהיום בבוקר פרסם בעיתון מכתב "גילוי דעת"
בו מודה ומבקש סליחה על פגיעתו בכבוד התורה וחכמיה
בעת דרשתו בחוה"מ פסח העעל"ט
על כן החליטו גדולי ומנהיגי ישראל שליט"א
שבינתיים לא יתקיים האסיפה המיועדת להיום אחה"צ
וועד המסדר
נ.ב. אע"פ שנעשה השתדלות גדולה להודיע זאת באופן אישי לכל הרבנים הגאוה"צ שליט"א,
עכ"ז יתכן שלא הגיע הידיעה לכל אחד ואחד, ועל כן אתם הסליחה.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|