הוכרז מצב חירום בנתב"ג עכב תקלה במטוס
הערב הוכרז מצב חרום בנתב"ג, בעקבות דיווח על מטוס שאמור לבצע נחיתת אונס, עקב תקלה טכנית בגלגלי המטוס האחוריים.
המטוס היה בדרכו מרומא לנתב"ג והיו בו 290 נוסעים.
הטייס התכונן לנחיתת חירום ושפך את כל הדלק שהיה במיכל לים כדי למנוע התלקחות.
מיד עם קבלת הדיווח הודיע במכשירי הקשר הר' אשר שלומוביץ מנכ"ל "הצלה" גוש-דן: "חברים בבקשה נא לגשת לתחנת מד"א ולקחת אמבולנסים ולנסוע לכיוון נתב"ג".
בעקבות הודעת המנכ"ל, זרמו כוחות גדולים של אמבולנסים ע"י מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן לכיוון נתב"ג.
פיקוד 10 במקום היה מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן שלומי יפרח, שהיה על אמבולנס איילון 34, ושימש כמפקד כוחות מד"א עד להחלפתו ע"י הפאראמדיק שהיה על הנט"ן איילון 14.
לאחר כחצי שעה של דראמה, התקבלה ההודעה המשמחת כי המטוס נחת בשלום, והכוחות חוזל"שו.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 23/05/2005 14:35:03
|
|