בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

פאשקעווילן ארבעט-ועד הרבנים פון "הצלה"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/5/2005 02:24 לינק ישיר 
פאשקעווילן ארבעט-ועד הרבנים פון "הצלה"
מצורף קובץ

הערשל קלאר האט גיווארפן פאשקעווילן
תיכף איז געווארן א וועד הרבנים1



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2005 20:29 לינק ישיר 

אזוי סאך ווייס איך, אז מ'האט געקענסעלט די טשייניזער אקשען וואס האט געדארפט זיין פאר מענער מוצש"ק, אין בלאט איז געשטאנען "בהוראת רבנים".

האט עס מיט דעם?

ווער איז דער הירש?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2005 17:43 לינק ישיר 

גם אני מצטרף: פליס פאוסטן אויך די פאשקעוויל!

מיר ווילן זען ביידע זייטן!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2005 06:07 לינק ישיר 

וואס האט הערשל געשריבען?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > פאשקעווילן ארבעט-ועד הרבנים פון "הצלה"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext