ברחוב מצליח.. הצלה דן יש פרטים בבקשה...
*הצלה_דן* מה קרה אתה נרדם פתאום ? אה ? פה נעלם לך שם אתה מבקש פרטים. פעם היית מס' 1 בפורום.
איך עד עכשיו זה נעלם לי?... טוב, נתקן מהר את הטעון תיקון, ו...נעדכן את החבר'ה... אז ככה. בקריאה - בצקת. בשטח - החייאה. בפועל - מוצלחת! רגע, הם גם קשורים איכשהו לצוות צפון, הלא כן?!
כפי שכתוב בספרים. השם של הרחוב גרם להם "מצליח"
שכחת לכתוב "צוות צפון"...