ברחוב נווה יהושוע .... דן 50 [צוות צפון] שבמקום מדווח שמדובר בשריפה בסופר ללא נפגעים. תמונות בהמשך....
כל הכבוד!!! ב3 בלילה?! בר"ג?! כזה הענות?! צל"ש
אכן כן. נוהל שריפה, כשלא ידוע אם יש לכודים, יוצאים למקום רגיל ונט"ן. הרגיל במקום היה אמבולנס צוות צפון (דן 50), כפי שציינת. הנט"ן היה מרמת גן בראשותו של הפאראמדיק צבי עקשטיין.
אני מזהה את: אלי [בכבוד...] שרוליק לוזר ואקשטיין[הפרמדיק] מה הוציאו נט"ן?
..
מה זה? חולצה חדשה?
.......
........
.....
הצלה דןפרטים בבקשה.