בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

לליבאוויטש הותרה מחאות נגד ממשלת ישראל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/5/2005 23:57 לינק ישיר 
לליבאוויטש הותרה מחאות נגד ממשלת ישראל

אין ראידקאלער אפנויג פין ליבאוויטשער איז מותר געווארען מחאות געגן די מדינה
http://news.nana.co.il/Common/GeneralModules/Ticker/PopUp.asp?ArticleID=186458

חסידי חב"ד קיללו וגידפו את שרון במהלך נאום בניו-יורק
במהלך נאומו של ראש הממשלה, אריאל שרון, בפני מנהיגים יהודים בניו-יורק החלה קבוצה של חסידי חב"ד לקלל ולגדף אותו. מאבטחי ראש הממשלה הוציאו את המקללים מן האולם



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2005 23:59 לינק ישיר 

גם בארצות הברית: שרון הופרע באמצע נאומו על ידי מתנגדי העקירה
22:39, 22 מאי 2005 / י"ג באייר תשס"ה


ראש הממשלה, אריאל שרון, נאלץ להפסיק את נאומו בפני הפדרציה של הארגונים היהודיים בארה"ב לאחר שנשמעו באולם קריאות רמות מצד מתנגדי תוכנית עקירת היישובים. שרון המשיך בנאומו רק לאחר שמאבטחיו השתיקו את המפגינhttp://www.a7.org/news.php3?id=112590ים




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 00:04 לינק ישיר 


21:50 22.05.05

ynet: אלפי חב''דניקים מניו יורק בדרך לישראל

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3088802,00.html
ניו יורק: שרון ינאם - חסידי חב"ד יפגינו נגד ההתנתקות

חסידים המתנגדים להתנתקות יפגינו הערב מול ה"ישיבה יוניברסיטי", שם ינאם שרון. אלפים מהם מתכוונים לבוא לישראל להשתתף במאבק בהתנתקות, לאחר שהתאמנו כבר "וחסמו כביש בברוקלין". לדברי הרב וולפא, "כל יהודי יכול לעזור למאבק בתוכנית העקירה והגירוש". במקביל, עמלים מתנגדי ההתנתקות על כתיבת ספר תורה שיוקדש למאבק
אפרת וייס



חסידים נגד ההתנתקות: הרב שלום דב וולפא, איש המטה למען ארץ ישראל, חזר בסוף השבוע האחרון מכנס של חסידי חב"ד בניו-יורק, שם נאם בפני 5,000 חסידים נגד תוכנית ההתנתקות. וולפא אמר ל-ynet, כי החסידים גם מתכננים לקיים הערב הפגנה נגד ראש הממשלה, אריאל שרון, בזמן שינאם ב"ישיבה יוניברסיטי".




לדברי וולפא, מטרת הביקור היתה עידודם וחיזוקם של אלפי חסידים להגיע לארץ ביום פקודה.בואם של החסידים לישראל לקראת ההתנתקות תהווה צעד נוסף במחאת חסידי חב"ד בניו-יורק, שלדברי וולפא, כבר הספיקו לחסום כביש בלב ברוקלין כאות הזדהות עם חוסמי הכבישים: "כל יהודי יכול לעזור למאבק בתוכנית העקירה והגירוש".


הרב הסביר למה מתערבים החסידים בחו"ל בנעשה בארץ, בעוד אינם מתגוררים כאן, והבהיר כי "גם שרון נסע לדבר עם אנשים בחו"ל, לשמוע את דעתם ולהשפיע עליהם, למרות שהם לא גרים בארץ. מדובר ביהודים שיש להם קרובי משפחה בארץ. מדובר בארץ ישראל".


תורה נגד התנתקות


במקביל למאמצי וולפא להביא לישראל רכבת אווירית של חסידים נגד ההתנתקות, נכתב בימים אלה ספר תורה לזכות סרבני הגיוס ותושבי גוש קטיף וצפון השומרון. כתיבת הספר אמורה להסתיים בעוד כחודשיים, אז יוכנס לאחד מיישובי גוש קטיף במסגרת תהלוכת ענק.



לפי יוזמי המבצע, כל יהודי באשר הוא יכול לקנות אות בספר, בסכום של עשרה שקלים. את אחת האותיות הראשונות קנה הרב אברהם שפירא, במהלך כינוס רבנים, שנערך בירושלים לפני כמה שבועות.


לדברי המתנחלים, מטרת ספר התורה היא ללוות את המאבק מול הצבא והמשטרה, בדיוק כפי שבימי הנביאים היה נישא ארון ברית השם בראש תהלוכת הצבא.


(22.05.05, 20:02)


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3088802,00.html






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 00:07 לינק ישיר 


14:54 22.05.05

''חייל שישתתף בגירוש - לא יצורף למנין'' מהפגנות המאבק נגד העקירה

הרב שאול בר אילן ראש הכולל בכפר דרום הזכיר בראיון לביטאון חב"ד,
כי "כל חייל שיציית לפקודת הגירוש יהיה נדון כגזלן ואם הגירוש יהיה
כרוך בחילול שבת יהיה נדון גם כמחלל שבת בפרהסיא".

הרב שאול בר אילן אומר בראיון ל"בית משיח" המתפרסם היום כי "מתברר שכל
מי שיש לו יד בפינוי במישרין או בעקיפין, עובר על עשרות איסורי תורה
חמורים. אני בטוח שאם כל חייל או שוטר יהודי היו מבינים לאיזה סיטואציה
חמורה מובילה אותם הממשלה, הם לא היו מעזים להיות שותפים בעניין הזה.
את הקונטרס שכתבנו הפצנו בבתי הכנסת וכן בקרב חיילים ואנשי כוחות
הביטחון, שחלקם הגדול לא מבין שמלבד הבעיה המוסרית, הרי שותפות לפינוי
כרוך באיסורי דאורייתא חמורים ביותר.
מעבר לסכנת פיקוח הנפש שיש בפינוי השטח, אנו דנים על נושא הוצאת ממון
מחברו, דבר שמחייב דיון בבית דין. לאף אחד בעולם אין זכות להפקיע ממון
מחברו. כל חייל שייקח דבר בלא רשות מיהודי, הרי הוא עובר על דין גזל.
על פי תורה, לממשלה אין סמכות להפקיע רכושו של אדם. בנוסף לכך, חייל
שנכנס לפנות, עובר על איסור הסגת גבול".

הרב בר אילן מציין כי "לצערנו, מניסיונות העבר, החייליים והשוטרים מכים
יהודי בעת הפינוי כדי לעמוד ביעדים שלהם לפנות ולגרש. גם דבר זה הוא
איסור חמור של "ארבעים יכנו לא יוסיף". יתירה מכך, הדברים יכולים להגיע
גם להרג (אף בגרמא). ידוע שאדם אינו מעמיד את עצמו על ממונו, ומי ערב
לנו שהדברים לא יגיעו לכדי שפיכות דמים? נוסף על כך, וזה החמור ביותר,
מי יודע אם בגלל הפינוי יהודי זקן או רגיש לא ימות?! למרות שאמנם בדיני
אדם הוא לא יהיה חייב כי זה ´גרמא´, אבל בדיני שמיים אותו חייל או שוטר
שגרם לזה, יהיה חייב. כמובן שסכנה גם יש בנשים הרות וכו"´.

הרב בר אילן נשאל לגבי ההסבר "אני בסך הכל ממלא פקודות", והשיב כי "על
פי תורה, אין בכלל ערך לתשובה שכזאת. אם היה חוק שמי שמעלים ממס הכנסה
יותר מאלף שקל צריך לירות בו, האם היית יכול לבצע פקודה כזאת? אין מושג
של ´שליח לדבר עבירה´. לממשלה אין סמכות לצוות להפקיע ממון מידי יהודי,
ועובדה שגם בית משפט קבע שאין לפגוע באזרחים גם במחיר בטחונה של
המדינה. הרי אם חלילה היה מדובר באזרחים ערבים, הרי כולם היו מבינים
שאסור לבצע את הדברים החמורים הללו, ולכן ברור שתירוץ זה אין לו על מה
שיסמוך.

לצערי ישנם אנשים שקידשו את המדינה בכל מיני קדושות; או מהצד השני -
יהודים חרדים שתמורת אחזקת עולם התורה הם מוכנים להיות שותפים לאיסורי
תורה ללא דיון מעמיק ואף לעבור עליהם בידיים ממש. למדינה אין כל סמכות
להפקיע מידי יהודים את רכושם; הציבור לא העניק להם מעולם סמכויות
שכאלו".

העיתונאי שי גפן ממשיך ושואל את הרב בר אילן מה דינו של חייל שחלילה
יציית לפקודת הגירוש, ולדברי הרב "אם אכן חס וחלילה חייל יהיה שותף
לגירוש, יהיו צריכים לדון בכשרותו לעדות או לעבור לפני התיבה ולהצטרף
למניין. אם הוא כהן, יצטרכו לדון האם מותר לו לשאת כפיים. דבר אחד
ברור: כדי להוציא יהודים מגוש קטיף וצפון השומרון, צריך סמכות מיוחדת
שנתונה לבית דין בלבד. עד שלא יתקיים בירור בבית דין על כל השלכות
העניין הזה, אין לאיש סמכות לבצע זאת".

הרב בר אילן גם מתייחס לטענת אחדות הצבא " ואומר בתגובה כי "מעניין
איזה אחדות יש בסיוע לצבא לשסות נגד המתיישבים שהם הציבור בעלי
המוטיבציה הגדולה ביותר לשרת בצבא. מעניין שלפתע, דווקא בנושא הזה של
גירוש יהודים וסיוע לאויבים, לפתע כולם משחקים ב´ראש קטן´ ומבקשים
אחדות. בתורה כתוב ´לא תהיה אחרי רבים לרעות´. מפליא שהתורה לא הבינה
שצריך לשמור על אחדות הצבא והעם. להפך, מי שלא נשמע לפקודה הוא-הוא
השומר על אחדות העם, כיוון שהוא לא גוזל ועושק את אחיו מבני ישראל. אדם
עם אחריות מינימאלית מבין שאסור להיות שותף לדבר כזה.

ידועים דברי המדרש ששלשה היו באותה עצה: בלעם, איוב ויתרו. בלעם שיעץ –
נהרג. איוב ששתק - נדון בייסורין. יתרו שברח - זכו בניו וישבו בלשכת
הגזית. מדוע שתק איוב? כי אמר בלבו שהרי בכל מקרה מנוי וגמור עם פרעה
להכרית את עם ישראל, אז לשם מה להתקוטט עם פרעה ולהסתכן לחינם? לכן הוא
נידון בייסורים כדי שיזכור שכאשר כואב צועקים, גם אם אין בכך תועלת.
שמונת אלפים יהודים מיועדים לגירוש, שלילת רכושם ועמלם, ואיך הרבנים
יכולים לשבת בשקט? גם אותם אלו שהם בעד התוכנית, כיצד הם יכולים להתעלם
מהבעיות החמורות של איסורי תורה במחי יד ללא בירור הלכתי? יהודים שומרי
תורה ומצוות שותפים לממשלה והולכים להיות חלק מהתוכנית".

הרב בר אילן מספר כי קבל עשרות מכתבי תגובה נלהבים לחוברת ואף הסכמות
מהרב אברהם שפירא, הרב מאיר מאזוז והרב אליעזר רבינוביץ. "רוב הקוראים
לא העלו על דעתם שיש כאן בעיות של איסורי תורה חמורים. אכן, החוברת
שהוצאתי פותחת את העיניים ליהודים רבים. אני אומר לאותם יהודים, כי אם
חלילה ייקחו חלק בגירוש, איך תרצו לאחר מכן שתהיה ברכה בבתיכם?! אין לי
ספק שזה ישאיר צלקת קשות לכל מי שיהיה שותף בדברים אלו", ציין.







דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 01:13 לינק ישיר 

די בילדער פין די פראטעסטען פין די ליבאוויטשע אין א ערב רב פין די רעכטע ציונים מיט א תערובות אנשים נשים
היינט אין מאנהעטען

ןhttp://rotter.net/forum/scoops1/8769.shtml

תוקן על ידי - ekstein - 23/05/2005 1:15:29



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 01:31 לינק ישיר 

וואס איז, נאר בעק, ווייס און די איבריגע שווארץ יאר מעגן פראטעסטירן בתערובות?




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/5/2005 01:52 לינק ישיר 


איז דיר יא א פראבלעם עס איז דא בילדער ווי די ליבווטשער רבי זיצט מיט די נשים די פראגע איז נאר לשיטתם אז פראטעסטען איז א חילול השם אין מסירה אין ראדיקאל דאן פארוואס ווען סאטמערער רבי זי"ע האט גאזאגט אן קיין שום פארטייאישקייט אז א יעדער איד איז מחיוב ע"פ התורה מוחה צו זיין געגן ציונות בכל מקום וכל זמן איז ער א שונא ציון אין יעצט אויפאמאל פאר די איז פאר די פארטיי מסרחי אין ליבוויטש (אין אויך די אגודה )מותר מוחה צו זיין ?



תוקן על ידי - ekstein - 23/05/2005 1:55:45

תוקן על ידי - allnewspic - 23/05/2005 1:58:44



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 02:02 לינק ישיר 

http://chabad.info/index.php?url=article_he&id=11361



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 02:21 לינק ישיר 

ווי איך הער איז באשלאסען געווארען אריינצושטעלן מודעות אין די צייטונגען אז אידישע קינדער טארן נישט האבן קיין מדינה עס איז נישט קיין חילוק צו יא אין די געביטען צו נישט

אין דער גאנצער ירגזון איז נישט מער פין פארטייאישע אין ציוניסטישע פראקוואטען וואס זענען גרייט מפקיר צו זיין אידיש בלוט פאר ציוניסטישע אידייען וואס איז כנגד התורה
אין דאס יהדות החרדיות וויל מיט דעם נישט האבן קיין שום שייכות




תוקן על ידי - ekstein - 23/05/2005 2:25:18



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 02:50 לינק ישיר 

כ' פארשטיי גאאאאאאאאאאאארנישט!

רעדט קלאר!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/5/2005 07:19 לינק ישיר 

עקשטיין מיין טייערער, דו קענסט קאמאנדעווען און שרייען וויפול די ווילסט אבער ליובאוויטש קערן די וועלט, ליובאוויטש פירט די וועלט, עס זיך אויף אבער אזוי איז דאס דו ביסט ווי א קליינע מוראשקע וואס קריכט אין בלאטע לגבי ליובאוויטש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/5/2005 07:53 לינק ישיר 

אויף וויפיל איך בין באקאנט, האבן די משוגעים פון די נטורי קרתא באקומען מער פובליסיטי.

אלזא, לויט דיין חשבון מיינט דאס אז זיי פירן די וועלט...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/5/2005 03:28 לינק ישיר 



אכטונג פאר אידן וואס פארען ל"ג בעומר קיין צירון

11:17 23.05.05

ל''ג בעומר במירון: תפילות לביטול גזירת ההתנתקות

ל"ג בעומר במירון: תפילות לביטול גזירת ההתנתקות על קבר הרשב"י
במועצת יש"ע נערכים לפעילות גם בעלייה ההמונית לקבר רבי שמעון בר יוחאי בל"ג בעומר.

מאות בחורי ישיבה יפנו באופן אישי לרבבות המתפללים במרון ויבקשו מהם לשאת תפילה מיוחדת למען ביטול גזרת ההתנתקות. חלקם יחלקו נוסח כתבו של התפילה.

ערוץ 7http://rotter.net/forum/datim/5490.shtml







דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/5/2005 07:52 לינק ישיר 

EKSTEIN
איז וואס איז די עצה, נישט פארען, פארען נאך שבת?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/5/2005 03:07 לינק ישיר 


07:24 24.05.05

זכו סאטמר ומלאכתם נעשית על ידי חב''ד

אתם זוכרים את הימים כשראש ממשלת ישראל היה מגיע לניו יורק, ואנשי סאטמר ערכו בקביעות הפגנה נגדו? אתם זוכרים את ההשמצות נגד סאטמר, אתם זוכרים שהאשימו אותם שהם עוכרי ישראל? זוכרים?
ובכן ברוך ה' הגיע ימות המשיח, (האמיתי) כאלף וחמש מאות חסידי חב"ד הפגינו בניו יורק נגד ראש ממשלת ישראל, כי כשפוגעים באידיאלוגיה שחב"ד מאמינים הרי מותר להפגין ולעורר אנטישמיות בעולם, זה לא נחשב כעוכרי ישראל, אבל כשסאטמר הפגינו במשך שנים ומחו נגד פגיעה באידיאולוגיה שהם מאמינים בה, השמיצו והאשימו אותם בחילול ה' ובהעצמת רגשות אנטישמיים בקרב עמי העולם, ככה זה כשנגועים באינטרסים והצביעות חוגגת.
http://rotter.net/forum/datim/5523.shtml






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/5/2005 03:17 לינק ישיר 

רוטר איז נישט קיין מקור, עס איז א נידריגע סייט פון בעלי דמיונות.

אין בחדרי חרדים מעקט מען אויס יעדער לינק צו רוטר, איך וואלט דיר נישט ממליץ געווען צו ברענגען קביעותדיג יעדער לינק צו רוטר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > לליבאוויטש הותרה מחאות נגד ממשלת ישראל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext