בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ששי בנוסטלגיה תמונות:

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/5/2005 03:44 לינק ישיר 
ששי בנוסטלגיה תמונות:
מצורף קובץ

לאחר לחץ מרובה מצד הגורמים הנוגעים בדבר הותר הערב לפראמדיק ששי להכנס למס' דקות לאמבולנס מנהלים של "צוות צפון" הלא הוא דן 50 [בכבוד...]

למי שלא זוכר זה האמבולנס הראשון שעליו ששי נהג..






דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 20:27 לינק ישיר 

סאסי.... למי שלא יודע מנהל את האתר הראשי של מד"א.

[בכבוד....]



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ששי בנוסטלגיה תמונות:
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext