למי שעדיין לא השתכנע להחליף את הציריות הדופקות.... בנס ללא נפגעים!
אני טס למוסך....
\\\\\\\\\\\\\\\\
\\\\\\\\
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
\\\\\\\\\\\\\