בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

הקמת מצבה בבאבוב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/5/2005 18:28 לינק ישיר 
הקמת מצבה בבאבוב

נעכטן איז פארגעקומען הקמת מצבה אויפן ציון פון הגה"ק מהרנ"צ מבאבוב זיע"א.
ס'איז ליידער וועגן שטן המחלוקת געווען צוויי מעמדים, איינער פארמיטאג מיט די איידעמעס און משפחה, און איינער נאכמיטאג מיטן ברודער שליט"א.
ווער עס האט בילדער זאל ביטע לייגען דא.
ס'איז געווען שיינע בילדער פון ערשטן מעמד און אצוויטן פורום, אבער מ'האט דאס אויס געמעקט, אפשר קען יענער לייגן עס דא?



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/5/2005 04:28 לינק ישיר 

SIM
באראפארקער

וכל חסידי מהרב"צ השני

איך האלט אז SIM איז גערעכט.

ווי איך זעה פון אייערע תגובות אין אויך פונם עולם אליין, זענען רוב וואס זענען געבליבן אין 48 נישט קיין גרויסע חסידים געוועהן פון מהרנ"ץ

יעצט פרעגט זיך אזא פראגע.

ממה נפשך אויב איהר האלט אז ווער סזיצט אויפן בענקעל איז רבי, יהיה מי שיהיה, ער פירט יעצט און ממוז זיך צובייגען

פארוואס זענט איהר נישט געוועהן קיין בלינדע חסידים פון ר' נפתלי'ן

אלא מאי האלט איר דאך אז מדארף נישט בלינדער הייט גיין נאך א רבין,

פארוואס האט איר טענות אויף די וואס האבן נישט געוואלט גיין נאך רב"צ מהאי טעמא. - אין גיין נאר צו רמ"ד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/5/2005 00:19 לינק ישיר 

סים,
אפשר שאתה צודק.
אך תסביר לי, למה באמת אין להם שום שייכות עמו?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/5/2005 04:26 לינק ישיר 

א שיינער מעמד אמירת תהלים לכבוד הקמת המצבה #3 איז היינט (מאנטאג) פארגעקומען בהשתתפות רוב עם בראשות הגה"צ יונתן בנימין גאלדבערגער שליט"א רב דקהל באבוב 59ST,

וכמאמר רז"ל "שני הכתובים הבאים כאחד וגו'"



בהוקרה,
דזשיד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/5/2005 04:12 לינק ישיר 


ביי די הקמת המצבה צופרי איז פארשטייט זיך געוועהן א גרויסע עולם --- א גרויסע חלק פון זיי דוקא נישט חסידים פון רמ"ד, נאר פשוט האבען געוואלט זיין בשעת די הקמת מצבה.

רבינו שליט"א איז ע"פ בקשת די רעבעצין תליט"א, (וואס האט פאר א חודש צוריק געהאט א הארץ אפעראציע וד"ל), נישט געקומען (טראץ דעם וואס די לעגאלע באלעבאטישקייט ליגט ביי איהם אין די הענט).

נאכמיטאג ביי מעמד אמירת תהלים מיט רבינו שליט"א, איז פארשטייט זיך געוועהן לויטער חסידים פון רבינו שליט"א.

און טראץ דעם איז דער עולם געוועהן פונקט אזא גרויסע ווי פארמיטאג. ודוק.



בהוקרה,
דזשיד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/5/2005 02:06 לינק ישיר 

אצל מעמד הרב שליט"א איז געווען אביסעל א גרעסערע עולם ווי ביי רמ"ד.

אבער עס מאכט באמת נישט אויס. די עולם איז שוין מער ווייניגער געסעטעלעט, און האט זיך שוין בוחר געווען א צד, און די זאך איז שוין כמעט ווי געשלאסען ווער עס האט וועם, און ווי איעדער באלאנגט.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/5/2005 23:47 לינק ישיר 

העולם פחות או יותר אותו דבר.

השיינע יודען מרשים יותר אצל ר' מרדכי דוד. אבל מעמד הקמת המציבה שייכת יותר לו.

תוקן על ידי - allnewspic - 24/05/2005 1:04:39



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 23:27 לינק ישיר 

אין הבדל בין שני הקהלים במעמד הקמת המצבה

שניהם זהים ושווים.

זה דעתי אחרי ראות התמונות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 23:06 לינק ישיר 

אני לא רואה את ההבדל הגדול בין שני הקהלים, הפיזור הוא שונה, הגודל לא בטוח, אבל מה שבטוח, שבפורום השני איפה שהכניסו את התמונות זה קיבל את הכותרת המצחיקה

"מעמד הקמת המצבה דקהלתינו הק'".

כבר קברו את הקהילה שלהם ועשו לה כבר גם הקמת מצבה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 23:01 לינק ישיר 

טוב, ברור שאין מה להשוות בגודל...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/5/2005 22:34 לינק ישיר 

http://consultmi.com/bobov/hma.htm#hm



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 22:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

10



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 22:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

9



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 22:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

7



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 22:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

6



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 22:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > הקמת מצבה בבאבוב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext