....
היו ימים... הרבה נוסטלגיה.
........
...........
אם כבר חזרה השגרה אז .. .
טאטע..?
...
בקשר לתמונה של אלי עם השמן:א: מה זה האפוד הזה?? [מפקד כוח במד"א..]ב: באם לא לימדו אותו בקורס שבשביל למלאות שמן צריך קודם לפתוח את מכסה המנוע?
מ-ד-ה-י-ם-!צילום דמדומי אור ראשון הזורח על העיר בני ברק, שנעשו ממרומי הגבעה של מד"א ר"ג.תמונת נוף עוצמתית!טוב, נו זה שצילם זאת, הוא אחד שמבין...מתאים היה לאילן להפוך זאת לתמונת קיר גדולה בחדר המנהלים שלו.
חלק מצי האמבולנסים של אילן . ..
ו.............שימי
והמוקדן הגדול מכולם::אדיר נוימן
.
חחחחחחחחחחחחחחחח
הנה הנה שלומי - ברגע של חוויה אווירית ..