בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

סקר: האמבולנס החדש לצוות צפון.....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/5/2005 09:39 לינק ישיר 

ברלנגו.

אז ככה:

כאמור אני בטוח שברירת המחדל היא לתת להם את 45 אבל בגלל שכידוע צוות צפון משקיע המון ותמיד תמיד הם ראשונים במקום ומטפלים במסירות נפש הראויה לציון. כנראה יקבלו משהו טוב יותר (למי שלא יודע 45 גרוע מבחינה מכנית) יתכן באמת 47 .

בכל אופן אני יבדוק את הנושא יותר מקרוב והעדכן אתכם.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/5/2005 13:45 לינק ישיר 

לא מכיר!!!


דווקא בתמונות [מתי זה צולם?] ה47 נראה דפוק בסירנה....


אבל אם כולם הולכים על זה כנראה שזהו זה!!!


47



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/5/2005 13:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הנה זה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/5/2005 15:12 לינק ישיר 


אחר קריאת חוו"ד של כל הנ"ל, הנני להבהיר כדלהלן:

כמדומני, שלאמבולנס כזה, המיועד לפעילותו העניפה של צוות צפון(= ישר-אל-י...), מן הראוי היה שיהיו לו את תכונותיה של פרת רבי אלעזר בן עזריה.

דהיינו: שתיטיב להכיר את בעליה,
תדע בדיוק את מטרותיה,
ותגיע במהירות וביעילות לכל יעדיה.

זה לא פשוט ולא קל.

אלו דרישות גבוהות ומחמירות.

אז, נא לא להקל ראש, מדובר בהצלת חיים!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/5/2005 15:59 לינק ישיר 

א. רק עגלה עם סוס של רוילס רויס
ב. אם תרצו ואם לא תרצו נראה לי תקבלו את ה45



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/5/2005 04:36 לינק ישיר 

הצלה דן: "צוות צפון(= ישר-אל-י...),"שמעון עז?

ליפהעגלון: הדברים לא סגורים, יש מצב!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > סקר: האמבולנס החדש לצוות צפון.....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 סך הכל 3 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.