היום אחרי הצהריים ברח' חתם סופר 13 בבני ברק ילדה בת 5 נפלה מגובה ואיבדה את הכרתה הילדה פונתה ע"י נט"ן במצב בנוני לבית החולים "בלינסון"
אכן כן. השמועות מדווחות על נפילה מגדר בגובה של 2 מטרים, עם סיפור של איבוד הכרה ופגיעת ראש. האם תוכל להרחיב לנו על פעולות החברים וצוות האט"ן/נט"ן שהיו במקום? בתודה מראש...