בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ב"ב : ילדה בת 5 נפלה מגובה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/5/2005 23:29 לינק ישיר 
ב"ב : ילדה בת 5 נפלה מגובה

היום אחרי הצהריים
ברח' חתם סופר 13 בבני ברק
ילדה בת 5 נפלה מגובה ואיבדה את הכרתה
הילדה פונתה ע"י נט"ן
במצב בנוני
לבית החולים "בלינסון"



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/5/2005 15:04 לינק ישיר 


אכן כן.

השמועות מדווחות על נפילה מגדר בגובה של 2 מטרים, עם סיפור של איבוד הכרה ופגיעת ראש.

האם תוכל להרחיב לנו על פעולות החברים וצוות האט"ן/נט"ן שהיו במקום?

בתודה מראש...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ב"ב : ילדה בת 5 נפלה מגובה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext