היום בשעות הערב אירע פיצוץ
בעקבות דליפת גז
ברחוב גנחובסקי 7 בקריית הרצוג
מהמקום פונה פצוע
לבית החולים ע"י נט"ן
יש פרטים???
נשלח ב-14/6/2005 17:14
כל הכבוד לכם!
נשלח ב-9/6/2005 16:51
אכן, מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן משתדלים מאד במידת האפשר לעקוב אחר מצבו של החולה/הנפגע, לברר את השלכות הטיפול שניתן בשטח, ובמידת האפשר והיכולת אף יוצאים מתנדבים לבקר ולהתרשם מקרוב בהתקדמות ההחלמה.
אנשים עם לב חם!
בעצם, לך אין צורך לומר זאת...
נשלח ב-8/6/2005 21:11
כל נפגע שמטופל אצלכם זוכה ל"המשך השגחה", או שהוא מיוחד?
נשלח ב-8/6/2005 16:24
יתכן ויש מישהו שעובד עלי
אבל אם זה אכן כך
אנא ואנא הרבו בתפילה
נשלח ב-8/6/2005 13:03
קבלות אני לא יודע מה המניע שלך בפנטזיות שאתה כותב!