כל נפגע שמטופל אצלכם זוכה ל"המשך השגחה", או שהוא מיוחד?
נשלח ב-9/6/2005 16:51
אכן, מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן משתדלים מאד במידת האפשר לעקוב אחר מצבו של החולה/הנפגע, לברר את השלכות הטיפול שניתן בשטח, ובמידת האפשר והיכולת אף יוצאים מתנדבים לבקר ולהתרשם מקרוב בהתקדמות ההחלמה.