בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

נטורי קרתא וואשינגטאן קבלת פנים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/5/2005 15:56 לינק ישיר 
נטורי קרתא וואשינגטאן קבלת פנים


Orthodox Rabbis Welcome President Abbas

Distribution Source : U.S. Newswire

Date : Thursday - May 26, 2005



To: Assignment and International desks, Daybook Editor

Contact: Rabbi Yisroel Dovid Weiss of Neturei Karta International, 914-262-8342.

WASHINGTON, May 26 /U.S. Newswire/ -- A delegation of Rabbis representing the Anti-Zionist Jewish community will be in Washington, Thursday, May 26, to greet the newly elected Palestinian president, Mahmoud Abbas. They will be in front of the White House during President Bush's meeting with President Abbas to express the Torah view that the entire land of Palestine should be under Palestinian rule and that according to Torah law, while in exile the Jewish people are forbidden to have their own state. Prior to the founding of the Zionist movement, some 100 years ago, Jews and Muslims coexisted peacefully in Palestine.

The gathering will take place on Thursday, May 26, 2005 at Lafayette Park, 2:00 PM EDT.





For interviews or further information please call Rabbi Yisroel Dovid Weiss of Neturei Karta International at 914-262-8342.

Additional information is available through http://www.nkusa.org

--

http://www.usnewswire.com/

-0-

/© 2005 U.S. Newswire 202-347-2770/






דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/5/2005 04:39 לינק ישיר 

ימחם שמם וזכרם!! ימחם שמם וזכרם!! ימחם שמם וזכרם!! ימחם שמם וזכרם!! ימחם שמם וזכרם!! ימחם שמם וזכרם!! ימחם שמם וזכרם!! ימחם שמם וזכרם!! ימחם שמם וזכרם!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2005 23:18 לינק ישיר 

23:52 28.05.05

המוסלמים לא שונאים יהודים, רק ציונים.

חוסיין שובאקשי, עתונאי סעודי קורא באל-שארק-אל אווסאט הלונדוני לעולם הערבי לדון בנושא של שנאת העולם הערבי ליהודים
מידת השנאה ליהודים מהממת
עלינו לשאול "מדוע אנו שונאים יהודים?"
התשובה המיידית "לא, איננו שונאים יהודים רק ציונים" היא שטות. איננו שומעים (את דרשננו השונים) אומרים " או אללה, הרוג את הציונים, את המפעל הציוני, את ולדיו של הרצל מגשימי תכנית באזל"...האם שנאתנו ליהודים נובעת מהבעיה הפלסטינית? זוהי שאלה עקרונית שחייבים לענות עליה

בעבר הרי יהודים ומוסלמים חיו זה לצד זה...

לנביא מוחמד היה יחס חיובי ליהודים
לדבר הזה כנראה יש הסבר אחר.

איך הפכו היהודים למפלצת כזאת שכיום היא ההסבר לכל קטסטרופה הקוראת לנו?

סורה 7:159 אומרת "מבני משה יש שהנחו אותנו לאמת ולצדק"...משה בן מימון היה מיניסטר של הכאליף...

אני יודע שנושא זה יעורר מחלוקת אבל בעזרת אללה מטרתו טובה...עלינו למצוא תשובה...

מקור:
http://memri.org/bin/latestnews.cgi?ID=SD91305


הועתק מפורום סקופים, הכותב "עמוסכ".
http://rotter.net/forum/datim/5616.shtml







דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2005 23:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

נאך א בילד
http://rotter.net/forum/datim/5614.shtml



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2005 23:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

דער באגעגעניש אין וואשינגטאן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/5/2005 21:16 לינק ישיר 

אוי! רבינו סר מן הדרך!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/5/2005 20:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/5/2005 20:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

פאר די וואס ווילען וויסען חוות דעתו של של רבינו בעל ויואל משה בענין 'זאלן די אראבער קומען' (נוסח נטורי קרתא)





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > נטורי קרתא וואשינגטאן קבלת פנים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext