זאת התאונת דרכים שהיתה במחלף נשרים צולם ממסוק . . יש פרטים?
את התמונות קיבלתי משלומי הוא עשה את התמונות אבל ההפצה עלי .... הבנת.... שאר דברים בהמשך.....
וממי קיבלת את התמונות שאתה "המפיץ" ?? ? אה? הבטחת תמונות מהאוטו החדש שלך ? !
זה בדיוק הדבר אבל המפיץ זה אני
יהושע? ! בני ?! אז אם האומר דבר בשם אומרו... אז תגידו כבר מי צילם... בקיצור התמונות באדיבות ידידינו ש.גרוסברגר "הטייס" שלנו. תודה לש. ולחברת ארד תעופה.
האומר דבר בשם אומרו מביא גאולה לעולם מנחם היקר!!!!
......
.......
...........