בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. במחלף נשרים . צילום ממסוק.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/5/2005 21:09 לינק ישיר 
ת.ד. במחלף נשרים . צילום ממסוק.
מצורף קובץ

זאת התאונת דרכים שהיתה במחלף נשרים צולם ממסוק . .


יש פרטים?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/5/2005 11:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

את התמונות קיבלתי משלומי הוא עשה את התמונות אבל ההפצה עלי ....
הבנת....

שאר דברים בהמשך.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/5/2005 08:52 לינק ישיר 

וממי קיבלת את התמונות שאתה "המפיץ" ?? ? אה?

הבטחת תמונות מהאוטו החדש שלך ? !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/5/2005 11:59 לינק ישיר 

זה בדיוק הדבר אבל המפיץ זה אני



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/5/2005 10:13 לינק ישיר 

יהושע? ! בני ?!
אז אם האומר דבר בשם אומרו...

אז תגידו כבר מי צילם...
בקיצור התמונות באדיבות ידידינו ש.גרוסברגר "הטייס" שלנו.
תודה לש. ולחברת ארד תעופה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/5/2005 22:22 לינק ישיר 

האומר דבר בשם אומרו מביא גאולה לעולם

מנחם היקר!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/5/2005 21:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/5/2005 21:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/5/2005 21:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. במחלף נשרים . צילום ממסוק.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext