זאת התאונת דרכים שהיתה במחלף נשרים צולם ממסוק . . יש פרטים?
...........
.......
......
האומר דבר בשם אומרו מביא גאולה לעולם מנחם היקר!!!!
יהושע? ! בני ?! אז אם האומר דבר בשם אומרו... אז תגידו כבר מי צילם... בקיצור התמונות באדיבות ידידינו ש.גרוסברגר "הטייס" שלנו. תודה לש. ולחברת ארד תעופה.
זה בדיוק הדבר אבל המפיץ זה אני
וממי קיבלת את התמונות שאתה "המפיץ" ?? ? אה? הבטחת תמונות מהאוטו החדש שלך ? !
את התמונות קיבלתי משלומי הוא עשה את התמונות אבל ההפצה עלי .... הבנת.... שאר דברים בהמשך.....