לויט די צעטלעך איז ער געווען זייער א קורצע צייט רב,
ווייניגער ווי א יאר.
ברוך דיין האמת.
נשלח ב-27/5/2005 21:56
ברוך דיין האמת
ענוותן ושפל ברך, למדן עצום, בעל הוראה מהמצוינים שבדור, למד תורה ביגיעה עצומה מילדותו, התאבק בעפר רגליהן של חכמים ושתה בצמא את דבריהם. חסיד בכל רמ"ח איבריו, עלותו לגדולה לא שינתה אותו בכי הוא זה. אבידה גדולה לעולם התורה והחסידות.
נשלח ב-27/5/2005 19:34
ברוך דיין אמת.
נשלח ב-27/5/2005 14:09
10:9 27/5/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
הודעת הטרגדית עוברה לאלפי חברי הקהילה באמצעות הSMS בשעה 2 בלילה.ובבוקר העוברה הודעה על שעת הלויה גם באמצעות הSMS.
הלויה באנטוורפען הסתימה לפני מספר דק' בראשות האדמו"ר מפשוארסק שליט"א וכל קהל האלפים של קהילת החרדים באנטוורפען.(הלויה החלה בשעה 7 בבוקר)
ספדו לו.
הדין הרב אליהו שטרנבוך שליט"א ספד לו בשידור חי מיבורמוס(ועידת אגודת ישראל באנגליה).
הדין הרב עמרם הניג שליט"א
הרב ר' אהרון שיף שליט"א(רב קהילת אלכסנדר)
בנו הרב ר' חיים לייב שליט"א
הגאב"ד של קהילת שומרי הדת הרב דוד משה ליברמן שליט"א
ארונו של הגאב"ד יוצא לארץ ישראל בטיסת אל על 334 שתמריא בשעה 11.05(שעון מקומי).הטיסה אמורה לנחות בישראל בשעה 16.25(שעון ישראל).
ארונה יטמן בהר המנוחות על יד מקום מנוחתו של הגאב"ד ר'חיים קריזוירטא זצ"ל.
.
el_al
נשלח ב-27/5/2005 08:29
ברוך דיין אמת
הכרתי אותו שנים רבות, היה תלמיד חכם מופלג, ובעל נפש יקרה, וחוט של חסד היה נסוך על פניו.
הלוויתו יוצאת היום בבוקר באנטוורפן, ומשם יסע ארונו לארץ ישראל.