היי
כבר חצי שעה אני מנסה לכתוב כאן,
רציתי להגיד תודה להצלה על הכיבוד שקיבלתי במירון.
היה מזה טעים.
לא האמנתי שזה בחינם.
בחום שהיה שם הייתי מוכנה לשלם על שתיה קרה הרבה כסף.
כיף לי לעבוד איתכם, אתם אנשים מהממים.
להת' בשמחות.
סיגלית [שם בדוי]
עובדת מד"א
|
|