תמונות:
למה רק לעובדים? הגיעו גם כמה משלכם, אפילו הביאו איזה משהו מתוק מזה טעים. [אני יודעת מי צילם!!, זה ההוא שהלך מאחורי הגדר..]
אני לא מאמינה!!! מי צילם במסיבה??? רואים אותי!!!! תמונה ראשונה שלי בפורום של החרדים. מותר תמונות של בנות או אסור? יש לי תמונות יפות של כל החברות מהתחנה.
לא עובדים בלבד? ומה עם העובד** שברקע?
7
6
5
4
3
2