בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ל"ג בעומר בתחנה בר"ג . [לעובדים בלבד]

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/5/2005 00:15 לינק ישיר 
ל"ג בעומר בתחנה בר"ג . [לעובדים בלבד]
מצורף קובץ

תמונות:



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2005 00:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2005 00:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2005 00:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2005 00:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2005 00:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

6



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2005 00:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

7



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2005 18:21 לינק ישיר 

לא עובדים בלבד? ומה עם העובד** שברקע?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2005 18:55 לינק ישיר 

אני לא מאמינה!!!

מי צילם במסיבה???

רואים אותי!!!!

תמונה ראשונה שלי בפורום של החרדים.

מותר תמונות של בנות או אסור?

יש לי תמונות יפות של כל החברות מהתחנה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2005 18:58 לינק ישיר 

למה רק לעובדים?

הגיעו גם כמה משלכם, אפילו הביאו איזה משהו מתוק מזה טעים.

[אני יודעת מי צילם!!, זה ההוא שהלך מאחורי הגדר..]



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ל"ג בעומר בתחנה בר"ג . [לעובדים בלבד]
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext