אני צריך דחוף תמונה של מנהל אזור דן מר יוסי כהן. תודה מראש
אז יוסי כהן עובר לאזור שרון אבל נשאר גם באזור דן. בדן הוא יהיה מנהל אזור, בשרון הוא יהיה מנהל מחוז. מעניין מה הסיבה לכך.
או...
או....
לא נכון האיש היקר נשאר מי שעוזב זה איציק בן אהרן
ממש ממש לא! לי לא ידוע... הקשר בינינו הוא כזה חזק שאין מצב לנתק אותו!
וואלה אתה זריז ברלינגו זה נכון שהוא עוזב את האזור?
הנה תמונה של ידידינו מר יוסי כהן. איש מיוחד!! אהוב על כולם...זה יוסי!
חצי דקה.