| נשלח ב-30/5/2005 03:37 |
|
| |
ביום ה' האחרון ת.ד. קשה בקרית אונו
ברחוב לוי אשכול
הצלה דן יש פרטים נוספים?
שמעתי שצילמו במקום....
בני יש תמונות???????????????
|
|
|
|
| נשלח ב-30/5/2005 16:18 |
|
| |
מצורף קובץ,,,,,,,,,,

|
|
|
|
| נשלח ב-30/5/2005 16:18 |
|
| |
מצורף קובץ,,,,,,,,,,

|
|
|
|
| נשלח ב-30/5/2005 16:17 |
|
| |
מצורף קובץ,,,,,,,,,,,

|
|
|
|
| נשלח ב-30/5/2005 16:17 |
|
| |
מצורף קובץ,,,,,,,,,,,

|
|
|
|
|