בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שריפה גדולה בתוך הלילה ברחוב האי גאון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/5/2005 12:58 לינק ישיר 
שריפה גדולה בתוך הלילה ברחוב האי גאון
מצורף קובץ

הצלה דן יתן את הפרטים...

- - -

והנה הפרטים:

יום ב' בלילה.

השעה מעט אחר 03.00 לפנות בוקר.

קריאה שגרתית של שריפה ברח' האי גאון בב"ב, הקפיצה מהמיטה את המתנדב מרדכי עמאר, תורן הלילה של מד"א-'הצלה' גוש-דן.

כשהגיע למקום, הוא נחרד למראה עיניו. מחסן קהילתי מרכזי של ריהוט וביגוד יד שניה עולה בלהבות, כשהאש מתחילה להתפשט לעבר בנין מגורים סמוך.

הוא מיהר לדווח על-כך למוקד מד"א, כשבמקביל הוא מזעיק מתנדבים נוספים לעזרה.

למרות שעת לפנות בוקר זו, הגיעו מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן רבים למקום, שהחלו בפינוי הדיירים המתגוררים בבנין הסמוך.

צוות נט"ן ר"ג עם הפאראמדיק ענת דנציגר, הנהג אסף מגן וד"ר לוין, וצוות אמבולנס רגיל עם החובשים שמוליק עמיאל ורן כהן, הגיעו גם למקום לכל מקרה שלא יבוא.

במשך כשעתיים עמלו כוחות כיבוי גדולים להגיע לשליטה על האש, שהושגה רק לאחר הבאת מנוף גבהים למקום.

בעקבות הדליקה אף ניזוקו עמודי חשמל סמוכים, כשבעקבות זאת נגרמה הפסקת חשמל בכל האיזור.

במהלך פעולות הכיבוי, עסקו מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן בהרגעת התושבים ובטיפול באלה שנזקקו לטיפול, מהם פונתה אחת לבית החולים.

לאחר קרוב ל-4 שעות, הסתיימו פעולות הכיבוי.

במקום נשארו רק אודים עשנים, עדות שחורה לאשר קרה.

- - -



אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב.

תוקן על ידי - הצלה_דן - 31/05/2005 18:26:54

תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:47:15



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/8/2005 20:29 לינק ישיר 

הצלה_רג תודה רבה שני התמונות האחרונות אני צילמתי הגעתי מהבית זאת באמת היית שריפה קשה אם אתם עדיין רוצים יש לי תמונות ממנה שלא פרסמתי אז אני יכול לעלות בכיף ועדיף מאוחר מאשר בכלל לא



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2005 14:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/6/2005 14:02 לינק ישיר 

נראה שכן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 21:46 לינק ישיר 

תמונות מהממות.

התמונה הראשונה זה ממרומי הסולם?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/6/2005 18:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 18:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 18:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 18:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונות יפיפיות שנכנסו ע"י כבאי_כונן וצולמו ע"י יניב.

תודה לכם.

התמונות מהרחוב המקביל.

תוקן על ידי - הצלה_דן - 05/06/2005 18:22:48



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/6/2005 14:35 לינק ישיר 

אם כבר אז כבר את הסמל של זק"א להחליף למחוז ת"א



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/6/2005 14:34 לינק ישיר 

הצלה ר"ג

אם כבר א



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/6/2005 00:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אני מבקש לא להוריד את התמונה בלי רשות מהצלה גוש-דן....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 21:31 לינק ישיר 

תכין לי בבקשה:

6 סמלים של "הצלה גוש דן" בגודל 4+2

2 מדבקות 1+5

90 מדבקות "צוות צפון"

2 לחם שחור

4 חלב

6 לבן

3 מרגרינה בלי מלח

4 קינלי לימון

ו 2 פרלמט לייט קצר


כמה יצא??? תרשום ע"ח שעיה.






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 17:39 לינק ישיר 

ענת... איזה תמונה הביאו לך...פדיחות!!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 12:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

קבל:



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 11:54 לינק ישיר 

יפה אבל במקום במשטרה מרחב לכיש תכתוב מרחב דן ואז זה מושלם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שריפה גדולה בתוך הלילה ברחוב האי גאון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 4 לדף הבא סך הכל 4 דפים.

bholext