בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

שטעכעריי אין וויליאמסבורג נעכטן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/5/2005 21:23 לינק ישיר 
שטעכעריי אין וויליאמסבורג נעכטן

נעכטן נאכמיטאג שפאציר איך לעבן פאפא בית המד.... איי'ם סארי לעבן די פיש סטאר אויף ליע קאר. יוס סט., זעה איך ווי הונדער.... איי'ם סארי צוויי פארטריקאנער שטעכן זיך מיט מעסערס און פראבירן זיך מיט כוח אריינצושטעכן איינער דעם אנדערן,

פאליס און פייערלעשער האבן געמוזט קומען צו מאכן ארדענונג און פארטרייבן די פארטריקאנע פון אונזער געגענט

אוי להם לבריות מעלבונה של תורה...

מען שמועסט אז א פרוי איז ל"ע געווען צווישן די באטרעפנדע אבער ב"ה אז נישט..

ווער עס ווייסט מער פרטים זאל ביטע פאוסטן



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 03:31 לינק ישיר 


ער פארקויפט פרוכט אויך,,,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 21:36 לינק ישיר 

די מעשה מיט די פרוי איז זיכער נישט אמת, ווייל ווי קומט א פרוי צו קויפן פיש א פראסטן מאנטאג נאכדערצו אין די ימי הספירה, חס מלהזכיר

ישראל כשרים הם !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/5/2005 21:25 לינק ישיר 

מען זאגט אז ביי דעם פיש סטאר איז דא זייער שארפע מעסערס...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > שטעכעריי אין וויליאמסבורג נעכטן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext