בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"צוות צפון"?! עכשיו זה רשמי!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/6/2005 18:48 לינק ישיר 
"צוות צפון"?! עכשיו זה רשמי!


אתם, הצופים בפורום, הייתם הראשונים להיוודע למותג החדש – "צוות צפון".

"צוות צפון" בהרכבו אינו דבר חדש. מדובר בסוללה של חובשים וחובשים בכירים, שעוסקים זה שנים רבות בעבודת הקודש של הצלת חיים באזור צפון העיר ב"ב, במסגרת ארגון מתנדבי "הצלה" גוש-דן.

מהירות תגובתם ומקצועיות הטיפול שלהם, הפכו זה מכבר לשם דבר.

"צוות צפון" הינו אמירה סתמית/אקראית של אחד החברים, שביקש להביע במשפט קצר את כלל מתנדבי "הצלה" גוש-דן בצפון העיר בני-ברק.

אמירה זו חילחלה עמוק והפכה למותג ידוע – "צוות צפון" של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן.

כיום הם קיבלו הכרה רשמית גם במד"א (זה הלך להם יותר מהר מהכרת האו"ם במד"א...).

מר אילן מועלם – קצין הרכב בתחנת מד"א ר"ג והאחראי על הלוגיסטיקה והאחזקה במקום, הכיר בחשיבות המותג והחליט להפוך אותו למשהו רשמי.

האמבולנס (הישן) של "צוות צפון", קרי: דן 50, עוטר במדבקה מזהה – "צוות צפון".

האמבולנס (החדש) של "צוות צפון", קרי: דן 47 (כן! זה סופי!), יעוטר אף הוא במדבקה הזו, עם היכנסו לשירות מבצעי.

בעקבות זאת, עוטרו אף רכביהם הפרטיים של מתנדבי "צוות צפון" במדבקה הזו.

- - -

"זה פשוט נותן מין תחושה כזאת של ייחודיות מסויימת, שאני מאמין שתתרום רבות למוטיבציה של החברים", אומר ל"הצלה-דן" בכיר ב"צוות צפון".

- - -

"הרי ידועה ומפורסמת היא אף תרומתם המכרעת של חברי "צוות צפון" לפורום הזה", אומר "הצלה-דן" לעצמו...

- - -

"צוות צפון" – עלו והצליחו ועשו חיל!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 18:25 לינק ישיר 

סיגלית! זוהי השמצה זולה!!!
שימי לב! פעם אחת, אני בעצמי! עיני ראו ולא זר! את לואיס בכבודו ובעצמו, בגודלו הטבעי, בבני ברק!!!!!
למה ההשמצה שהוא "תמיד" ברמת גן ?????????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 17:01 לינק ישיר 

לא מכירה שמות.. אבל דבר אחד נכון: שלואיס תמיד בר"ג...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 13:38 לינק ישיר 

אל תפגע בהם!!!
הם טוענים שהם חיים נושכים ובועטים!
(בכל אופן לפי ה"רוח" שהם עושים...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 09:34 לינק ישיר 

Mישה דוד

כל מילה זהב.

אתה יכול להוסיף:

רוזנטל הזדקן כבר. והאוטו לא כמו שהיה..
וועג פרש כבר מזמן ...
לואיס תמיד בר"ג...
גרוסברגר בעזרא למרפא..

מה לעשות אז אין צוות דרום .. .



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 09:31 לינק ישיר 

אני בוכה בקשר לצוות דרום כי זה אמת.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 02:24 לינק ישיר 

לוזר כל היום מחוץ לעיר.
יידל הלך לו האופנוע.
צביקה רץ ברגל.
גואל עם המשאית.
על מה הם ישימו את המדבקות, על הגב??????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 02:11 לינק ישיר 

צוות דרום העיר מה איתכם??? נו, תרימו את הכפפה!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/6/2005 04:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

קבלו את ה חפ"ק



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2005 14:00 לינק ישיר 

צוות צפון יש לי גם תמונות.. אבל זה מספיק. קבל ביטול.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 10:18 לינק ישיר 

עבודה יפה.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/6/2005 03:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יוסי אידלמן<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

2:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 03:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יוסי אידלמן<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

1:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 03:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ליאור קורח<<<<<<<<<<<<<<<<<

2:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 03:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ליאור קורח<<<<<<<<<<<<<<<<<

1:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 03:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אבי הרשטיק<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


2:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "צוות צפון"?! עכשיו זה רשמי!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext