"צוות צפון"?! עכשיו זה רשמי!
אתם, הצופים בפורום, הייתם הראשונים להיוודע למותג החדש – "צוות צפון".
"צוות צפון" בהרכבו אינו דבר חדש. מדובר בסוללה של חובשים וחובשים בכירים, שעוסקים זה שנים רבות בעבודת הקודש של הצלת חיים באזור צפון העיר ב"ב, במסגרת ארגון מתנדבי "הצלה" גוש-דן.
מהירות תגובתם ומקצועיות הטיפול שלהם, הפכו זה מכבר לשם דבר.
"צוות צפון" הינו אמירה סתמית/אקראית של אחד החברים, שביקש להביע במשפט קצר את כלל מתנדבי "הצלה" גוש-דן בצפון העיר בני-ברק.
אמירה זו חילחלה עמוק והפכה למותג ידוע – "צוות צפון" של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן.
כיום הם קיבלו הכרה רשמית גם במד"א (זה הלך להם יותר מהר מהכרת האו"ם במד"א...).
מר אילן מועלם – קצין הרכב בתחנת מד"א ר"ג והאחראי על הלוגיסטיקה והאחזקה במקום, הכיר בחשיבות המותג והחליט להפוך אותו למשהו רשמי.
האמבולנס (הישן) של "צוות צפון", קרי: דן 50, עוטר במדבקה מזהה – "צוות צפון".
האמבולנס (החדש) של "צוות צפון", קרי: דן 47 (כן! זה סופי!), יעוטר אף הוא במדבקה הזו, עם היכנסו לשירות מבצעי.
בעקבות זאת, עוטרו אף רכביהם הפרטיים של מתנדבי "צוות צפון" במדבקה הזו.
- - -
"זה פשוט נותן מין תחושה כזאת של ייחודיות מסויימת, שאני מאמין שתתרום רבות למוטיבציה של החברים", אומר ל"הצלה-דן" בכיר ב"צוות צפון".
- - -
"הרי ידועה ומפורסמת היא אף תרומתם המכרעת של חברי "צוות צפון" לפורום הזה", אומר "הצלה-דן" לעצמו...
- - -
"צוות צפון" – עלו והצליחו ועשו חיל!
 |
|
|