| נשלח ב-14/6/2005 02:11 |
|
| |
צוות דרום העיר מה איתכם??? נו, תרימו את הכפפה!!!
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2005 02:24 |
|
| |
לוזר כל היום מחוץ לעיר.
יידל הלך לו האופנוע.
צביקה רץ ברגל.
גואל עם המשאית.
על מה הם ישימו את המדבקות, על הגב??????
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2005 09:31 |
|
| |
אני בוכה בקשר לצוות דרום כי זה אמת.
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2005 09:34 |
|
| |
Mישה דוד
כל מילה זהב.
אתה יכול להוסיף:
רוזנטל הזדקן כבר. והאוטו לא כמו שהיה..
וועג פרש כבר מזמן ...
לואיס תמיד בר"ג...
גרוסברגר בעזרא למרפא..
מה לעשות אז אין צוות דרום .. .
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2005 13:38 |
|
| |
אל תפגע בהם!!!
הם טוענים שהם חיים נושכים ובועטים!
(בכל אופן לפי ה"רוח" שהם עושים...
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2005 17:01 |
|
| |
לא מכירה שמות.. אבל דבר אחד נכון: שלואיס תמיד בר"ג... 
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2005 18:25 |
|
| |
סיגלית! זוהי השמצה זולה!!!
שימי לב! פעם אחת, אני בעצמי! עיני ראו ולא זר! את לואיס בכבודו ובעצמו, בגודלו הטבעי, בבני ברק!!!!!
למה ההשמצה שהוא "תמיד" ברמת גן ?????????
|
|
|
|
|