בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

קבלתי תמונות מישהו יודע פרטים????

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/6/2005 08:59 לינק ישיר 
קבלתי תמונות מישהו יודע פרטים????
מצורף קובץ

הצלה_דן - אתה חושב שזה מאיזורינו ?





דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 09:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~~~



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 09:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 09:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ

!!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 09:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~~~~



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 09:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

-----



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 09:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~~~~



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 09:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~~~



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 10:19 לינק ישיר 


כן, יש פרטים.

מדובר באירוע שאירע לפני כשבועיים בעיר קרית ספר שבמודיעין-עילית.

בן 4 מצא את עצמו עם רכבו הקט, מתחת לרכב 4X4.

בהשגחה פרטית ובנס משמים, שמה לב בעלת הרכב לרעשים מוזרים בעת שביקשה לנסוע לאחור בעת יציאתה מהחניון. בדיקה קצרה שלה העלתה, את הממצא שרואים בתמונות.

רגלו של הילד נלכדה באחד הגלגלים.

מתנדבי "הצלה" קרית ספר (שהם כידוע בוגרי "הצלה" גוש-דן) בראשותו של יו"ר "הצלה" קרית ספר ר' מוטי פישר, חשו למקום והעניקו לו את הטיפול הראשוני, עד שחולץ ע"י צוותי הכיבוי.

הילד פונה עם חבלה בגפיים ע"י אט"ן מודיעין בראשותו של הפאראמדיק המסור שנראה בתמונות מר אורי גבריאל (גם הוא בוגר אזור דן).



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 12:17 לינק ישיר 

והחובש בתמונה הוא עינב אסולים גם ממד"א מודיעין
הכבאי בתמונה הוא מתחנת קרית ספר שהיא נקודת ההזנקה של גבעת זאב.

גיא



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 13:41 לינק ישיר 

אז מה?
כל אחד לוקח תמונות מאיפה שהוא
מחתים עליהם לוגו באדיבותו...
ומעלה אותם לאתר
חחח



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 17:36 לינק ישיר 

אני עדיין מחפשת בתמונות את הרכב 4+4...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 17:54 לינק ישיר 

מתחת לרכב השחור יש רכב קטן שהוא עם 4 גלגלים+ הרכב הגדול שגם שם יש 4 גלגלים ביחד זה 4 על 4(4+4)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 18:02 לינק ישיר 

אהבתי ת'תשובה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 21:23 לינק ישיר 

plo1016

אבל דווקא בתמונות כאן לא רואים את בימבה של הילד.



וזה גם תשובה לאלה שכתובה על התמונות...

זה לא מה שפורסם שם.
[לדעתי!]



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/6/2005 14:21 לינק ישיר 

לא כל מי שרוצה מעלה תמונות-

אלא אמרתי קיבלתי את התמונות ורציתי לדעת היכן זה קרה! זה הכל.

ברלנגו לא הבנתי אותך!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > קבלתי תמונות מישהו יודע פרטים????
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext