ביום שלישי השבוע בשעה 17:00 אחה"צ התקיימה הפגנת ההיתנתקות בצומת גהה מתנדבי הצלה גוש דן היו במקום על כל צורה שלא תבוא קבלו את המתנדב שלומי יפרח שהיה במקום מתחילת ההפגנה ועד סופה