אחרי שחזר ממירון הגיע לירקון,ככה זה כשיש לנו את החפ"ק הכי טוב במזרח התיכון. אל תדאג רמי הם ממילא לא יודעים איך להשתמש, בו אז הוא כבר חוזר<<<<<<<<<<<
?<?<