|
|
| נשלח ב-7/6/2005 14:52 |
|
| |
זה נכון שפינו באמבולנס האחרון, לפי מה שהבנתי זה היה הנהג מונית שרצה להמתין לחבר שיבא לטפל במונית.
|
|
|
|
| נשלח ב-7/6/2005 14:29 |
|
| |
שוב תמונות יפות [משהו אמר כרגיל?!]
הייתי במשמרת באותו לילה, ולא הבנתי למה את הפג' ראש פינו באמבולנס האחרון...
אולי מי שצילם יוכל להסביר מה שם קרה.
|
|
|
|
| נשלח ב-6/6/2005 13:57 |
|
| |
סוני F77
|
|
|
|
| נשלח ב-5/6/2005 21:52 |
|
| |
בני תמונות מהממות!
איזה מצלמה זה?
|
|
|
|
| נשלח ב-5/6/2005 12:10 |
|
| |
הפצועים פונו ע"י דן48, דן58 ,דן35.
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 3 סך הכל 3 דפים.
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|