בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

קוצר נשימה בר"ג - אילן והצוות המנצח.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/6/2005 17:36 לינק ישיר 
קוצר נשימה בר"ג - אילן והצוות המנצח.

שישי לילה (ליל שישי) האחרון.

התקבלה קריאה לאילן והצוות המנצח שלו, "קוצר נשימה" בר"ג,
משום מה הייתה לאילן הרגשה רעה. ו...בנסיעה דחופה ביותר הגענו למקום "בדיוק בזמן" גילנו מבוגרת נושמת כ- נשימה אחת לדקה בבדיקת A.V.P.U גיליתי P . התחלנו בהנשמות פתיחת וריד, המנזה, כבר ראינו שיפור הגענו לכ 10 נשימות לדקה באופן עצמאי, והנה נט"ן ירקון מגיע לאחר החדרת טובוס המשכנו בהנשמות תוך כדי פינוי מהיר של הנט"ן.

הנה כמה תמונות לאחר המאמץ תוך כדי מילוי טפסים.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 17:12 לינק ישיר 

אפשר לחשוב שהם הולכים לקנות ת'אוטו...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/6/2005 12:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יפה.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/6/2005 11:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/6/2005 01:09 לינק ישיר 

אם הבנתי נכון, אז הבנתי שצוות צפון מקבל את ה-45 ולא כפי שרצה! הבנתי נכון?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/6/2005 00:10 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/6/2005 00:08 לינק ישיר 

אילן לא נוסע על 45???????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/6/2005 11:22 לינק ישיר 

כ"כ קשה לך להבין?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/6/2005 21:01 לינק ישיר 

אדם אתה לא נשמע טוב... תסביר שוב מה אתה רוצה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2005 16:26 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/6/2005 16:17 לינק ישיר 

?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2005 15:32 לינק ישיר 

מה זה ***"המנזה"***
לכם הפתרונים!!!
אני מכיר רק "אנמנזה" אולי לזה התכוון המשורר, או שמא אני הבעייה?!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/6/2005 14:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בקיצור מגיע לנו:



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/6/2005 14:24 לינק ישיר 

נו גבר תארגן מדבקות....
להכין לך גם איזה מדבקות ????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/6/2005 13:59 לינק ישיר 

טוב שכתבת "לא תמיד".

רוצה מדבקות "צוות אילן"?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2005 08:47 לינק ישיר 

תתחיל להבין - 51 - כן כן כן 51 זה החפ"ק של הצוות של אילן... (לא תמיד ...)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > קוצר נשימה בר"ג - אילן והצוות המנצח.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext