שלום לכולם
יצחק ה"גדול"!!! כנראה הנעליים כבר בלי מס'.
ב''ה תודה וחג שמח לכל ידידיי ורעיי באשר הם בידידות ובתודה לכולם ....
יצחק ברוך הבא!!! הכל בסדר?
מה זה עיניינך בכלל . מה רוצה מספר הנעליים שלך ?
שלום יצחק וברוך הבא לפורום העדכני של "הצלה גוש דן". סתם שאלה.. אתה כונן/חובש? לא שזה קשור ..סתם התענינות.